Hoppa till innehåll

Legendariska Pokemon


stewie

Rekommendera inlägg

det finns Regirock, Regice, Registeel, Latias, Latios, Kyogre, Groudon, Rayquasa, Jirachi, Deoxys, Deoxys, Deoxys och Deoxys

 

Jag har Regirock, Kyogre, Groudon och Jirachi

oj det var många men hur fångar man dom??

 

dom som jag vill ha är latios eller latias,registeel och deoxys. Så var finner man dem?

 

 

föresten... varför skrev du "deoxys" 4 gånger? <_< :meddum: :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(amy @ 02/01-2005 17:35:47)

det finns Regirock, Regice, Registeel, Latias, Latios, Kyogre, Groudon, Rayquasa, Jirachi, Deoxys, Deoxys, Deoxys och Deoxys

 

Jag har Regirock, Kyogre, Groudon och Jirachi

oj det var många men hur fångar man dom??

 

dom som jag vill ha är latios eller latias,registeel och deoxys. Så var finner man dem?

 

 

föresten... varför skrev du "deoxys" 4 gånger? <_< :meddum: :huh:

För att få latias/os så måste du ha klarat pokemon ligan och ha kollat på tv:n där efter. Sedan möter du någon av dom vild vart som helst...

Deoxys vet jag inte hur man får. Men Registeel vet jag. Du måste ha öppnat cheald shamber(stavning).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Reaper @ 02/01-2005 23:56:29)
(amy @ 02/01-2005 17:35:47)

det finns Regirock, Regice, Registeel, Latias, Latios, Kyogre, Groudon, Rayquasa, Jirachi, Deoxys, Deoxys, Deoxys och Deoxys

 

Jag har Regirock, Kyogre, Groudon och Jirachi

oj det var många men hur fångar man dom??

 

dom som jag vill ha är latios eller latias,registeel och deoxys. Så var finner man dem?

 

 

föresten... varför skrev du "deoxys" 4 gånger? <_< :meddum: :huh:

För att få latias/os så måste du ha klarat pokemon ligan och ha kollat på tv:n där efter. Sedan möter du någon av dom vild vart som helst...

Deoxys vet jag inte hur man får. Men Registeel vet jag. Du måste ha öppnat cheald shamber(stavning).

det finns redan en tråd som jag har startat som handlar om hur man fångar dom tre "regi-bröderna". trå den heter "konstiga texter i pacifildog town". kolla där om ni vill se :student:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej , men man kan byta över den från fire red och leaf green

(emerald också men det har inte kommit ut

emerald har visst kommit ut, men bara i Japan änsålänge. den kommer till Sveige den 10 April.

 

Ruby/Saffires Deoxys: normal

 

fr's Deoxys: attack

 

lg's Deoxys: defense

 

emeralds Deoxys: speed

 

Så det finns ju fyra former av Deoxys. :P

Redigerat av Elias50
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...