stewie Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 vad finns det för fler legendariska pokemon än kyorge och rayquasa? och hur fångar man dem? PS. jag vet att man får rittshi (eller vad nu den lilla flygande stjärnan heter) genom pokemon colluseum eller not. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 det finns Regirock, Regice, Registeel, Latias, Latios, Kyogre, Groudon, Rayquasa, Jirachi, Deoxys, Deoxys, Deoxys och Deoxys Jag har Regirock, Kyogre, Groudon och Jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 det finns Regirock, Regice, Registeel, Latias, Latios, Kyogre, Groudon, Rayquasa, Jirachi, Deoxys, Deoxys, Deoxys och Deoxys Jag har Regirock, Kyogre, Groudon och Jirachi oj det var många men hur fångar man dom?? dom som jag vill ha är latios eller latias,registeel och deoxys. Så var finner man dem? föresten... varför skrev du "deoxys" 4 gånger? <_< :meddum: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Han skrev Deoxys fyra gånger för att Deoxys har fyra olika former. (Det beror på vilket spel man har den i). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (amy @ 02/01-2005 17:35:47) det finns Regirock, Regice, Registeel, Latias, Latios, Kyogre, Groudon, Rayquasa, Jirachi, Deoxys, Deoxys, Deoxys och Deoxys Jag har Regirock, Kyogre, Groudon och Jirachi oj det var många men hur fångar man dom?? dom som jag vill ha är latios eller latias,registeel och deoxys. Så var finner man dem? föresten... varför skrev du "deoxys" 4 gånger? <_< :meddum: :huh: För att få latias/os så måste du ha klarat pokemon ligan och ha kollat på tv:n där efter. Sedan möter du någon av dom vild vart som helst...Deoxys vet jag inte hur man får. Men Registeel vet jag. Du måste ha öppnat cheald shamber(stavning). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 ja men jag har klarat pokemon ligan 3 gånger nu men allt jag ser på tv är repotagen som jag blir intevjuvad i. och jag har då inte mött non latias/os !!! :blink: :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (Reaper @ 02/01-2005 23:56:29) (amy @ 02/01-2005 17:35:47) det finns Regirock, Regice, Registeel, Latias, Latios, Kyogre, Groudon, Rayquasa, Jirachi, Deoxys, Deoxys, Deoxys och Deoxys Jag har Regirock, Kyogre, Groudon och Jirachi oj det var många men hur fångar man dom?? dom som jag vill ha är latios eller latias,registeel och deoxys. Så var finner man dem? föresten... varför skrev du "deoxys" 4 gånger? <_< :meddum: :huh: För att få latias/os så måste du ha klarat pokemon ligan och ha kollat på tv:n där efter. Sedan möter du någon av dom vild vart som helst... Deoxys vet jag inte hur man får. Men Registeel vet jag. Du måste ha öppnat cheald shamber(stavning). det finns redan en tråd som jag har startat som handlar om hur man fångar dom tre "regi-bröderna". trå den heter "konstiga texter i pacifildog town". kolla där om ni vill se :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 kan man få deoxys på sapphire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Nej , men man kan byta över den från fire red och leaf green (emerald också men det har inte kommit ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 men hur får jag latias/os då! jag har ju klarat pokeligan 3 gånger nu och har inte sett not sont på tv!!! vad ska jag gjöra?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 efter att du har klarat ligan möter den när som hälst om du har nån kompis som har latios /as så kan ni byta över den fram och tillbaka så ser du var den är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) Nej , men man kan byta över den från fire red och leaf green (emerald också men det har inte kommit ut emerald har visst kommit ut, men bara i Japan änsålänge. den kommer till Sveige den 10 April. Ruby/Saffires Deoxys: normal fr's Deoxys: attack lg's Deoxys: defense emeralds Deoxys: speed Så det finns ju fyra former av Deoxys. :P Redigerat 4 Januari 2005 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg