Gäst Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Jag har inte spelet men jag ska nog få det i eftermiddag. Det är ju liksom Julafton idag. Hursomhelst så lånade jag spelet av en kompis och spelade jättemycket så att jag kom mycket längre än han. Så blev han avundsjuk och tvingade mig att kopiera min fil till hans minneskort, bara för att jag fick låna det. Så nu undrar jag om det finns nåt fusk så att jag kan komma längre än han igen. Han har samma bil som mig också, men han ska styla den på ett annat sätt, men jag blev ganska sur på han ändå. Men om ni har nåt fusk så kan ni väl skriva det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Det finns bara fusk så du får alla Banor som Drag, Drift, Circuit och Sprint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Låser man upp de banorna man inte har gjort redan ??? för om man låser upp de banorna man redan har gjort så vet man ju inte vilka man redan har gjort och så.. Eller man kan se vilka man har gjort redan ?? Jag vill iallafall veta fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 hur färgar man dekalerna ?? och hur gör man så det blir olika färger på karossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Gå in på www.cheatplanet.com Jag kan inte förklara hur man färgar men karossen går du in på lack... och sedan när du har valt dekal tryck på 4-Kant eller läs runt om där du är när du håller på med bilen... så står det :mrgreen: :new_kodomagnam: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Tack .. det fusket med lustgas funkade inte.. Hur gör man för att få uppgraderingar utan att köra Underground läget?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 få så mycket style poäng som möjligt på olika banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 OK sjysst. Har du varvat det ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 jag är på uppdrag 91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 jag är på uppdrag 91 bara jag är på 97. söker du fusk gå till www.cheatworld.com eller www.cheatportal.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Hur byter man gubbe i Free Roam mode??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg