Gäst Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag har hatt det i knappt en vecka !! det är faktiskt svårt ... JAg spelade på ONDERGROUND-läget i 3 dagar bara .. nu kör jag bara online !!!!!! Inte så konstigt att du e 4 uppdrag före mig , nu är jag på 93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Om ni är kåta i fusk så finns det på http://www.gamewinners.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jak Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 PÅ det här så måste jag veta om man jag sa köpa det och sen så undrar jag för att få en bättre bil köper man den då eller vinner man dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Man låser upp nya bilar så kan man byta hur många gånger man vill men den man byter till har likadan lak och är lika bra som den du hade före bara att beroende på vilken bil du byter till så kan man få + eller - på top speed eller acceleration..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 finns det nån bättre än skyline ?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag vet inte men Skyline´n är ju rätt bra men inte så snygg enligt mig, vilken bil tycker du är snyggast? Jag tycker Toyota Supra är jävl**t snygg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 RX-7:an ligger bra till. honda S-2000 också. Men jag kör med en skyline, för den är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n4s_driver Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 hejsan alla.....ja måste få hjälp om hur man göör fusken..måste man hålla in nåt när man slår in dem?....(man ska väl slå in dom påå huvud-menyn?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 min brorsa varvade det idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jag spelar bara online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 När man slår in fusken så ska man inte vara "Underground" men man ska vara "inloggad" på en förarprofil och gå in på "Statics" och trycka på backspace eller delete sen rör man bara dom knapparna man ska slå in fusket med i rätt ordning. Om nån vill veta hur man kan styla olika billar så att dom ser ut som bilarna i 2fast and 2furiours eller The fast and the furiours så skicka ett pm till mig så skickar jag tillbaka...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n4s_driver Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ok tack.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg