Gäst Hulk746 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 man borde få skicka in spel och om man betygsätter spelet så får den som har skickat det typ 50 fuskamynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Vad menar du om det är jag tor så är det knäppt mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 om man skulle få FM för folk som betygsätter ens recension/fusk så skulle det inte vara så mycket som 50 iaf.. kanske 5 om man får max men inte annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 om man skulle få FM för folk som betygsätter ens recension/fusk så skulle det inte vara så mycket som 50 iaf.. kanske 5 om man får max men inte annars.. Jag tycker inte man ska få något. Man får redan 50poäng för recensionen, sedan kan man inte få extra poäng tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 man borde få skicka in spel och om man betygsätter spelet så får den som har skickat det typ 50 fuskamynt skicka in ett spel?hur menar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 att man skickar in spel som dom andra kan spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 att man skickar in spel som dom andra kan spela Och får poäng för det? Det skulle aldrig gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (nebbig @ 06/01-2005 13:59:28) att man skickar in spel som dom andra kan spela Och får poäng för det? Det skulle aldrig gå... Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jag tror att nästan alla skulle skicka in så mycket då och så många skulle få många poäng och det är ju inte kul om man inte kämpar för poängen själv bryr jag mej inte om om jag får poäng för ett inlägg eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.