SuS1321 Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 vad snackar du om jeppa vadå lv 28???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Har aldrig spelat tvåan.Bara ettan,det är skittråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 vad snackar du om jeppa vadå lv 28???? jag tror han menar det första inlägget som skrevs för över ½år och 1månad sedan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grond Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 är diablo kul eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 aa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 aa de e de man ja kör bara på open (ja slaktar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 ja men open är inte roligt för alla cheatar på open och ska man cheata klår man inte mig jag äger då man cheatar är det nån som klarat av att skriva in sitt namn i vapnen???? hittar ni ett vapen i open som det står Pegado kan vara sköld lr armor med så har jag fixat den så tacka mig OBS min kompis har 7 sett med såna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 (redigerat) aså, jag fattar inte ett skit om vad ni snakar om. Vad menar ni med alla sätt och haka och allt vad det är. Kan ni inte förklara det. Redigerat 3 Maj 2004 av Samus aran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 vi pratar om att göra egna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warsong clan Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 satsa på att tex göra bone wall och döda minibossarna satsa inte på skelett dö dör direkt på Diablo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 vad snackar du om???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 vet inte men kan nån svara på mitt nya inlägg som angår D II men ändå inte. Jag har litte problem där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.