SuS1321 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 man kan inte köra singel player gubbe på riktiga battle.net!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Men jag har inte använt något fuska program :( Varöfr är det så......????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 blir hur då??? vet inte vad du menar det kan vara fel på din cd-key med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Hur gör man så att singelplayer-gubben överförs till multiplayer? du kan inte överföra singelplayeer gubben till multiplayer och spela med den på battle net men du kan trycka på "other multiplayer" och gå den vägen så bör du kunna spela med din singel player gubbe men det är inte på BN och du har den kvar på singel player ändå B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 ne det behöver inte va fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag spelade förut och hade en Amazon på lvl 75 , ska kanske börja spela igen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Att ni kan komma till så höga levels! Jag har som högst bara kommit till 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 min högsta singel player gubbe e lvl 95 och min högsta multiplayer gubbe e lvl 98 ej ladder :lol: :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 lol har 3 hc ladder lv 99 multiplayer kör inte single Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag hade lvl 44 barbarian på hc , men jag cowade en gång .... och sen så frågade jag : safe ? då svarade de : yes!! jag gick in där och vart slaktad på en gång :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Kan någon bosta mig? Alltså ge mig bra saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ursäkta dubbel inläg, men vart får man virst leg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.