Dibbe mannen Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 jag hatar fusk spela legit i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 jag hatar fusk spela legit i stället Jag fuskar inte. Jag anvender bara bossmadness. Mephisto o diablo o baal o korna kommer i akt ett. man kan möta dem i akterna där man bruka möta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 ja editor sakerna funkar till LoD och jag har inte hittat vart man kan hacka ner egna vapen jag gör dom istället säg till om ni vill ha black sword :P Vad är black sword för nåt :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 super bra fusk vapen som kan anvndas i open battle.net hehe... jag gillar dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 KAn ni säga vad thawing potion används till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 den kastar man på fiender vad annars??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 använder man inte den till att tina upp sig själv när man är frusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 tack för tipset ozon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dibbe mannen Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 den kastar man på fiender vad annars??? nej det gör man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 hhahaha jag kan det och det skadar dom för mig lr är det en bugg???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
And€rs.f€mming Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Vet nån varför man inte kommer in på diablo ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 vet ni vad svårt det är att hitta gidbin i flayer jungel och en khalims hjärna i flayer dungeon har ni någon tips för det är jäkla svårt "Allt detta är i act3" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.