zidane92 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 jag tycker dianlo e jätte kul men man tröttnar ibland men de blir kul snart igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Vet nån varför man inte kommer in på diablo ibland? det är video kortet jag har samma problem men för mig kan det vara i 3-4 månader men på andra spel funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 hhahaha jag kan det och det skadar dom för mig lr är det en bugg???? du läser väl fel på strangling gas potion och thawing ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 nej ozoon det gör jag inte men för mig funkar det varför vet jag inte men jag måste ändå fixa videokortet kan nån hjälpa mig???? jag måste testa den nya patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 vet ni vad svårt det är att hitta gidbin i flayer jungel och en khalims hjärna i flayer dungeon har ni någon tips för det är jäkla svårt "Allt detta är i act3 hallå svara mig :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dibbe mannen Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 leta bara till slut hittar du men det är ganska svårt i act3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 ja svårare än så är det inte men om du inte hittar det skaffa maphack det finns på www.mewgood.com där finns många andra saker som jag har sagt tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 vet ni vad svårt det är att hitta gidbin i flayer jungel och en khalims hjärna i flayer dungeon har ni någon tips för det är jäkla svårt "Allt detta är i act3" Gidbinn hittar du en bit ifrån Flayer Dungeon-ingången. Nere i Flayer Dungeon level 3 finns det nånstans en flayer shamanhjälte. Han har åftast cold enhancement. Han ska du döda. Ibland finns guldkistan hos honom, ibland inte. Så de e bara å leta! :D :D 8) 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 okok nu e jag i act 4 och vet ej gur jag kan komma till nästa stad,,, vilken level borde jag vara när jag möter diablon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 jag undrar villken lvl ni e på? jag e på lvl 66 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Jag tänker spela igen, men förr var min necro på lvl 41=) den sög mot diablo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 K lirar du på internet eller? för de e mycket lätare på internet bara så du vet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.