Gäst Might Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Du hanget! Kan du säga hur jag ska döda diablo med min gubbe??? Han har 12 på might, 6 på zeal, 7-8 på charge, o 6 på thorns. Min gubbe gör 400-600 någonting, och min hyris med. :lol: :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 menar du bara diablo, så ska bara sätta upp en townportal ifall du dör, sen ska du tänka på att bara slå på han när han inte använder dom där rosa-röda blixtarna. det e typ bara dom som gör nån skada på dej. man behöver inte göra det svårt för sej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Hur många medhjälpare har Diablo :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 inga när man möter homom själv, men när man ska öppna "sigillen" så att han kommer fram så möter man 4-5 småbossar o en grupp fiender. en för varje sigill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 jag har en kompis som heter Tom när han spelar på battlenet så springer han fram till alla och frågar "har du hacka har du hacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 hur får man ´lättast en tozap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 jag hitta maphack på www.mewgood.com lättast att få topaz på är att döda fiender kommer inte ihåg vilken exakt men jag tror det alra lättaste sättet är att skaffa itemdropmod finns också på mewgooddär finns också jamella shadowmaster nutcracker white item editor black item editor plus massa andra saker det bästa mod som finns för att få hög lv är faktiskt superbossmod men man kan INTE vara själv för att döda en av dom Andariel på normal är som 30 baal på hell så var FÖRSIKTIG!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 om jag säger så här vad jag har läst om er så verkar ingen bättre än mig jag gör ju egna saker så lär er lite snälla jag begär inget men om ni vill ha hjälp så säg till jag kan inte köra föran vi har fixat datorn lite den är cp för den fattar inte att vi har videokort men vi har det men säg nått bra ni vill ha jag kan göra gubbar me det är inget svårt och vill ni ta en match nån gång??? jag öddar alla innan ni skadar mig ens ni kan använda hur mkt magi som helst men er mana tar slut efter ett tag men inte min jag vet hur hon gör jag kan ge er ett pogram som kan ge er 20 i varge skill, kopiera vapen, fylla på pengar, byta namn få 540 (max) i varge status point mm bara adda mig på msn P.S. det är shadow master :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 bra inte bara jag som vet hur man gör det är bra knasen men om ni behöver hjälp kan jag inte hjälpa er nu för jag måste fixa datorn videokortet cpar sig hela tiden men det ska vara fixat vid slutet av månaden hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 inga när man möter homom själv, men när man ska öppna "sigillen" så att han kommer fram så möter man 4-5 småbossar o en grupp fiender. en för varje sigill Det är inte sant! Jag har mött Diablo innan (normal) och då kom det bara monster från tre av de där fem. Jobbigast är Oblivions Knights. Så du säger lite fel. Och Samus Aran du borde ha blood golem för dom leechar liv åt dej. Och har 215 i liv, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 finns de fusk till diablo? isf finns de ett som man får levlar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Du kan ladda ner t.ex editors på www.nightshiver.com , med editors kan du göra din gubbe på lvl 99 och såna saker... p.s är diablo inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.