Hoppa till innehåll

Diablo II

Gäst Samus aran

Rekommendera inlägg

Du hanget! Kan du säga hur jag ska döda diablo med min gubbe??? Han har 12 på might, 6 på zeal, 7-8 på charge, o 6 på thorns.

Min gubbe gör 400-600 någonting, och min hyris med. :lol: :?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 604
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag hitta maphack på www.mewgood.com lättast att få topaz på är att döda fiender kommer inte ihåg vilken exakt men jag tror det alra lättaste sättet är att skaffa itemdropmod finns också på mewgooddär finns också jamella shadowmaster nutcracker white item editor black item editor plus massa andra saker det bästa mod som finns för att få hög lv är faktiskt superbossmod men man kan INTE vara själv för att döda en av dom Andariel på normal är som 30 baal på hell så var FÖRSIKTIG!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om jag säger så här vad jag har läst om er så verkar ingen bättre än mig jag gör ju egna saker så lär er lite snälla jag begär inget men om ni vill ha hjälp så säg till jag kan inte köra föran vi har fixat datorn lite den är cp för den fattar inte att vi har videokort men vi har det men säg nått bra ni vill ha jag kan göra gubbar me det är inget svårt och vill ni ta en match nån gång??? jag öddar alla innan ni skadar mig ens ni kan använda hur mkt magi som helst men er mana tar slut efter ett tag men inte min

jag vet hur hon gör

jag kan ge er ett pogram som kan ge er 20 i varge skill, kopiera vapen, fylla på pengar, byta namn få 540 (max) i varge status point mm

bara adda mig på msn

P.S. det är shadow master :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inga när man möter homom själv, men när man ska öppna "sigillen" så att han kommer fram så möter man 4-5 småbossar o en grupp fiender. en för varje sigill

Det är inte sant! Jag har mött Diablo innan (normal) och då kom det bara monster från tre av de där fem. Jobbigast är Oblivions Knights.

Så du säger lite fel.

Och Samus Aran du borde ha blood golem för dom leechar liv åt dej. Och har 215 i liv, tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...