Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Den Guldiga bilen segrarna åker i e ju best! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 är spelet värt att köpa några av mina kompiar säger att det suger så ajg vet inte om jag ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag kan inte klara det pga att jag nyss klarat hälvften av ett annat GC spel och 20% av ett annat GC spel och dom tycker jag är bättre än MK:DD men jag försöker i morrn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 är spelet värt att köpa några av mina kompiar säger att det suger så ajg vet inte om jag ska köpa det Dina kompisar är dumma om de tycker det, det är ett jättebra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 nej då dom e ganksa roliga en av dom är Ozoon men det har nog inget med det att göra. men så det är vart typ 600 kr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Spelet är roligt men ganska å lätt att varva. Så om du inte gillar att varva spel snabbt så är det inte så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jamen jag vill klara den med 150cc hur gorde ni och vika gubbar :roll: jag använde diddy o Baby bowser i toads bil, dom brukar jag använda till det mesta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Mitt super Team: I ratten Flugis, bak Baby Mario och i Flugis bil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag använder dom jag sa eller Baby bowser o bowser eller DK och diddy i deras bilar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Mitt superduper-Team är Mario och Baby Mario i Luigi´s KART. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Så ni vet ven flugis är. När får man Fluginas bil nu igen. Skriv bara det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flaky Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 King Boo å Luigi ska de va.Å i King Boos bil."Fluginas" bil får man när man vinner mushroom cup i mirror mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg