Foxyrock Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Vet någon hur man tjänar pengar riktigt snabbt på rune scape. Jag är en member på combat lvl 58 om det är till någon nytta att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Gör saker och sälj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 hugg yew är välidgt bra;) jag fick 1mil på det!eller skaffa herbs och sälj dom 1k ea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 e kom igen herbs ok men yew visst man får mycket pengar men det tar lång tid att hugga och man måste vara på hög woodcutting lvl för att hugga dom göra saker e jobbigt men det kan funka gör quests gå till castle wars och vin runt 30 tickets du får mycke pengar för dom hm.............. hugg coal och iron selj iron för 50ea eller så gör du treasours trails och blir rik på 3 st gå in på google och treasours trail för mer information :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 njnaa... d snabbaste sättet e ju o stå i en bank och tigga... jag fick 7000gp för det av en som heter popmineur... jag heter themas93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Kanske det... Ska testa... Vad säger du då? Själv säger jag:I need money! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 ja brukar säga i need stuff or money! lr can someone give me some stuff or money? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Så lågt sjunker jag aldrig. Göra bowstrings har jag upptäckt e ganska bra. Jag har woodcut 56 så jag kan snart hugga yews. E det verkligen så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 min runescape har blivit hackad..jag hade addy svärd mith pic mith axe mith sword mith sq shield och en mith dagger..+ några tusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 jag pickar iron ore och säljer det till ore köpare/säljaren som finns i berget bredvid falador DWARFBERGET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Lol vilka n00b sätt ni har på att tjäna pengar jag har 2 sätt 1:hugga yew, hugg ungefär 10k yew då har du kanske wc lvl 75 ungefär sen går du till varrock värld 1 och säljer odm för 3 miljoner yew logs är 300gp each. 2:Döda ice giants eller nånting som ger bra drops som du kan sälja... jag fick 100k på att bara träna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 GÅ TILL CAMELOT!!!! ta falx och gör dom till bow strings och sälj 100 st får 10k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.