Mezox Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Tog Master Ball på alla (fråga hur om ni vill). :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Tog Master Ball på alla (fråga hur om ni vill). :D Från Ruby Eller tog du den från en kompis som jag gjorde när jag skulle fånga Raquaza på ruby? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 det finns ett klonings fusk till Pokémon Box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 (Desen @ 14/01-2005 22:43:47) Tog Master Ball på alla (fråga hur om ni vill). :D Från Ruby Eller tog du den från en kompis som jag gjorde när jag skulle fånga Raquaza på ruby? :visslar: Nepp (jag gjorde det på gul egentligen). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Coolt. hur då? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Coolt. hur då? B) Jag hade nintendo 64, pokémon stadium och tranfser pack.Först fångade jag Zapdos med master ball sen förde jag över Zapdos till Pokemon stadium kasatten sen gjorde jag så med Articuno, Mortles och Mewtwo också. Sen fångade jag mew med ultra ball och dragonite med ultra ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg