Zimon_Ali1 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Hej jag vill gärna ha lite hjälp. jag är en vuxen Link och jag hittar inte bågen och jag vet inte hur jag får den där hästen. Svara gärna snabbt tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 pilbågen får du i forest tempel. [som är det första templet som vuxen] men jag kommer inte på just nu vart den fanns. och epona får du om du går upp till Lon Lon Ranch och sedan snackar med Ingo som står där och han fråågar om du vill testa att rida på en häst och det kostar pengar [kommer inte på hur mycket.] du tyckar "ja". du kommer in i hagen och då ska du spela Eponas Song och hon kommer till dig. [om du inte gör det så springer hon bara där ifrån eftersom hon inte känner igen dig] rid runt lite över hindren och när du känner dig säker på hästryggen [du "matar" henne med "A"] så rider du till Ingo och han kommer att fråga dig om du vill tävla svara "ja" och du får betala 50 rupiees. du ska nu tävla mot honom 2ggr om du klarar det båda gångerna så får du epona. men nu blir han arg och stänger in er. OH NOO! vad ska du göra. jo du ska antingen hoppa över grinden eller över "muren" som är runt om. Lycka Till :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Du kan få eldpilar också om du skjuter en pil mot solen på ett ställe :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) Det stället är på Lake Hylia. Redigerat 14 Januari 2005 av lakris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Det stället är på Lake Hylia. När du klarat Water temple ( :D ) ska man vid gryningen stå på en sten och skjuta på solen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (Mario Bros. @ 14/01-2005 19:33:27) Det stället är på Lake Hylia. När du klarat Water temple ( :D ) ska man vid gryningen stå på en sten och skjuta på solen. Ja och sen ska man bara simma över till ön där Fire Arrowsen ramlade ner,så har du fire arrows! (eld pilarna) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 hehe jo det är ju sant. men hur går det för dig Zimon_Ali1 har du hittat på bågen? jag kanske kan hjälpa dig annars. om du beskriver precis vart du är i templet. och precis hur mycket du gjort. eller tjaa... på ett ungefär i alla fall :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg