Boiuthh Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Xade: Det är inte det utan det är principen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 precis....för mig spelar det ingen roll men jag tycker inte om folk som bara snor en recension ch skickar in den för att få poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 spelar ingen roll, ni kan gärna sno mina recensioner om ni vill,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 spelar ingen roll, ni kan gärna sno mina recensioner om ni vill,... Du, kanske inte har Copyright på det du har gjort men det har vi andra. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Xade.. kolla på secret window.. så kan det hända :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 och vad är det för någonting då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 en film om plagiat... eller vad man ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 lol...har hittat en till recension som ser RIKTIGT misstänksam ut...Delfas nya Slaget om Midgård - Härskarringen. All text i den är kopierad, utom den sista raden "Lätt årets strategispel!" som han lagt till själv. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 tråden får väl konsekvensen att folk kommer börja ta bort nyckeord satt ingen ska märka nåt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 vad heter han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.