mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 vilka magier tycker du jag ska använde mot Jack of Blades!!! jag har testat massor och det funkar ej jag bara dör!!! OBS: har ej testat just alla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Tycker inte du borde använda någon. Använd pilbågen istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (redigerat) varför tycker du det....det kommer ju fiender hela tiden man dödar dom....dom kommer ju på en gång! då hinner man ju inte ens skjuta en pil på han :( Redigerat 5 Januari 2005 av mint-mint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 andvänd enflame! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 smart :) + tack....jag hatar den bossen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 funkar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 men du kan ju börja ladda en pil, sedan rullar du så att du inte blir skadad. Sedan skjuter du fienderna och gör likadant på jack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 det funkar bra med enflame också, enklare också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 hmm....ok....ska testa...thx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 det är bara att gå i sidled och skjuta pilar mot honom hehehe hade typ 20 life potions och 8 extra liv när jag mötte honom + massor av mat =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 jack of blades så enkel . hea spelet är enkelt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 det är bara att gå i sidled och skjuta pilar mot honom hehehe hade typ 20 life potions och 8 extra liv när jag mötte honom + massor av mat =D Jaa så gör man bara att gör något "lock on target" :meddum: liknande på han sen börjar springa runt och sjuta med pilbågen så klarar du han B) // Waddis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg