Hoppa till innehåll

Harry Potter - Problem


edgar
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag satt alldeles lugnt en dag och spelade Harry Potter och fången från Azkaban, och det fungerade alldeles utmärkt till det att jag kom till sjön och skulle släpa iväg Sirius. Första sträckan jag skulle släpa gick bra, och jag lyckades ta mig fram. Andra sträckan jag skulle släpa hade "kameran" plötsligt fastnat på en och samma bild(en vacker 3D skog med en sten). Visserligen så kan man spela genom att titta på marodörkartan, men det blir väldigt svårt. Har detta hänt någon annan? Är det något fel på mitt spel, eller är det ett produktionsfel? Ska man lyckas utan att se harry? Hjälp!

//Den annars mycket duktiga tv-spelaren Tove

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nah.... Säkert fel på spelet... NÅn repa eller nått... Ett tips: Gå och sälj skiten direkt, eller ännu bättre... Släng ut det genom fönstret.... För du får ju bara en femma eller nått för det.... :P .... Eller kanske lämna in ett på lagning....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Nah.... Säkert fel på spelet... NÅn repa eller nått... Ett tips: Gå och sälj skiten direkt, eller ännu bättre...  Släng ut det genom fönstret.... För du får ju bara en femma eller nått för det.... :P .... Eller kanske lämna in ett på lagning....

 

Jag har spelet och det fungerade.

Det är säkert ett fel på det.

Lämna in det på lagning kanske?

 

Jag skulle nog inte säga att mitt va sönder om jag försökte sälja det :gitarr:

Redigerat av superdino
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Fastnar den alltid där ? Varje gång du testar ? Då är det fel. Annars kanske det bara var ett engångstillfälle. Annars är det bara att gå tillbaks med spelet och säga hur det är, klaga och banka på disken.

 

blev så för mig med...men en sak som en repa i mitt spel måste ha gjort är att när jag skulle fånga billywigger hade jag bara en kvar att fånga men när jag kom fram till den var det som ett osynligt kraftfält eller nåt. var tvungen att starta om...tur att man hade kvar de 2 som jag fångade... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fastnar den alltid där ? Varje gång du testar ? Då är det fel. Annars kanske det bara var ett engångstillfälle

samma sak hände mig fast med ett annat spel splinter cell chaos teory fast det hände varje gång fast på det spelet kom jag till ett specielt ställe så stanna allt och miit GC hördes GRRRFZZZZZZ så jag fick börja om hela spelet tur att det bara var 1sta banan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...