Hoppa till innehåll

Jönssonligan


Gäst Luigi

Rekommendera inlägg

Vad är det egentligen för kod till kassaskåpet?

Jag har tittat på tavlan, men det blir bara fel hela tiden.

Skulle någon kunna skriva ner koden här så skulle det vara jättebra!

 

Jag vill gärna ha svar snabbt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

problemet är att det inte är någon kod, det är kordinater.. det finns en officiell guide.. det andra problemet är bara att deras hemsida ligger nere så jag vet inte om man kan få tag på den... *letar*...*letar lite till*...*letar bland en massa papper*...men utan resultat, har nog slängt filen och papperet. men du kan googla runt lite, den kan fortfarande finnas nånstans. föressten är jönssonligans officiella hemsida på www.jonssonligan.com men den ligger som sagt nere... ett tips: ta ett papper och rita ut precis vinklarna på kartan så kanske det går lättare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

På Flytande kronan ska du krypa eller smyga till dörren till nedre däck. Inne i kabinen ska du titta på en karta på väggen. Rita av linjerna på kartan. Riktningarna på linjerna är koden till kassaskåpet, så vrid ratten på kassaskåpet i samma riktning som linjerna på kartan:

 

1. Rakt söderut och ett snäpp till höger.

2. Rakt österut.

3. Rakt norrut och sedan två snäpp till höger.

4. Rakt västerut och ett snäpp upp.

5. Rakt österut och sedan ett snäpp upp.

6. Rakt söderut och ett snäpp till vänster.

7. Klicka på ratten nere till höger på kassaskåpet

 

 

det är kanske lite sent stt lägga in detta nu men om du inte vet det så få du vet det nu. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...