Gäst Luigi Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Vad är det egentligen för kod till kassaskåpet? Jag har tittat på tavlan, men det blir bara fel hela tiden. Skulle någon kunna skriva ner koden här så skulle det vara jättebra! Jag vill gärna ha svar snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Kolla in fuska.se's fusk... Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Det finns inte med någonting om Jönssonligan går på djupet där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Hallå! Finns det ingen som vet eller? Jag vill ha svar snabbt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 (redigerat) www.fuska.se www.cheatplanet.com Har du kollat dom? :rolleyes: EDIT: fuska. nu Nu får jag säkert varning för reklam, men men... :visslar: EDIT2: Har du kollat Google? EDIT3: Bumpa inte tråden, då blir moderatorerna arga... :rolleyes: Redigerat 8 Januari 2005 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dhe Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 hej har du fått tag på koden så man kan öppna kassaskåpet spelet heter Jönssonligan går på djupet. från lars du kan höra av dig på [email protected] om du har koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 problemet är att det inte är någon kod, det är kordinater.. det finns en officiell guide.. det andra problemet är bara att deras hemsida ligger nere så jag vet inte om man kan få tag på den... *letar*...*letar lite till*...*letar bland en massa papper*...men utan resultat, har nog slängt filen och papperet. men du kan googla runt lite, den kan fortfarande finnas nånstans. föressten är jönssonligans officiella hemsida på www.jonssonligan.com men den ligger som sagt nere... ett tips: ta ett papper och rita ut precis vinklarna på kartan så kanske det går lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
keihin Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 På Flytande kronan ska du krypa eller smyga till dörren till nedre däck. Inne i kabinen ska du titta på en karta på väggen. Rita av linjerna på kartan. Riktningarna på linjerna är koden till kassaskåpet, så vrid ratten på kassaskåpet i samma riktning som linjerna på kartan: 1. Rakt söderut och ett snäpp till höger. 2. Rakt österut. 3. Rakt norrut och sedan två snäpp till höger. 4. Rakt västerut och ett snäpp upp. 5. Rakt österut och sedan ett snäpp upp. 6. Rakt söderut och ett snäpp till vänster. 7. Klicka på ratten nere till höger på kassaskåpet det är kanske lite sent stt lägga in detta nu men om du inte vet det så få du vet det nu. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
keihin Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 (redigerat) mohahahaha :ph34r: Redigerat 9 Augusti 2005 av keihin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.