Cryo Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag läste på en hemsida om Need For Speed Underground 2... Där stod det en massa tips om vilken bil man skulle ha och så.. Det stod att om man får alla unika trimgrejer så blir det NfS U 2:s snabbaste bil Toyota Celica...... Det kan stämma men jag har hittat en bil som har mer i styrning och toppfart och acceleration... Audi A3... Har du alla unika prestanda delar som du får via vessa antal vinster i outrun och alla nivå 3 grejer så har den fullt i acceleration och topphastighet och nästan fullt i styrning....... Tack för mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 men skylinen ä åt h*lvete snabb me... !... ä inte skylinen snabbare... ?..andra säger att audi TT ä sanbbast när man har allt.. !.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 11 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Skylinen e också snabb tt:n med... men men... jag skiter igentligen hur snabb bilen e... bara den e grymt häftig så e det ok... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Mustangen är f*n snabbast har kört i 390 km/h med den men accelation är det lexus IS300 0-60 mph på 1,88 s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 har du mph???? du ska ju ändra till km/h... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 peugot106!!!!....kanske inte snabbast men coolast!! :lol: har en supra också.....har inte spelat på ett tag nu men ändå.....!!!!!.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 har du mph???? du ska ju ändra till km/h... jag orkar inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 (Mighty Me @ 13/01-2005 20:06:42) har du mph???? du ska ju ändra till km/h... jag orkar inte.. hur jäkla slö ä du?? bara använda fingrarna pyttelite..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag har en snygg lite Ford Focus o en sån stor SUV. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 okej.. ja ahr en opel corsa 1,8, en Gul as snygg o stylad Hummer H2 o en audi TT..:D... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 mx5:an är också rikigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Jag skaffade en cool Hummer i röd färg o med röd neon färg under bilen. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg