CiR3 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Någon som kör CS på Xbox Live ? Jag gör det och jag heter untitl3d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Prövat det hos min kompis det är faktis kult med konstigt och kontrollera rörelserna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 jag tycker det e svårt...tråkigt...booring...lättare på PC tycker jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Någon som kör CS på Xbox Live ? Jag gör det och jag heter untitl3d Jag har CS och live men jag kör mest Halo 2, Ghost Recon 2 och Rainbow six 3:Black arrow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Kommer CS någonsin bli lika stort på Xbox som på dator ? Aldrig. Varför då spela, fler uppkopplade genom vanliga internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Jag tycker att C.S är bättre på PC men jag tycker bättre om Xbox än data...nästan då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 kör heter da_manf95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Jag har aldrig provat på Xbox men jag spelar på PC... Det verkar riktigt svårt på Xbox pga kontrollerna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg