Zonix Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Vad e det roligaste som har hänt er i spelet/spelen?? :D :lol: För mig har det inte hänt nåt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 här snackar man hjälp inte fråga frågor om vad man tycker vad som är bäst...detta kan du få en varning för! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 här snackar man hjälp inte fråga frågor om vad man tycker vad som är bäst...detta kan du få en varning för! det får man väll visst??? :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Jag tycker Halo 2 e bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Håller med Filiandor :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 De roliaste som hänt mej e att en grunt hoppade på en gost på näst sista alien banan och körde över fem stycken fiender och sen crashade i en sten och flög och landade på min ghost och ÖVERLEVDE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) Det var när det hade hänt nåt med spelet så jag kunde döda Elite Leader med ett Beam Rifle skott :lol: Redigerat 12 Januari 2005 av Elite Leader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 På Multiplayer körde jag upp på en bergsvägg :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 På Multiplayer körde jag upp på en bergsvägg :lol: Haha f*n va grymt! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Lätt grymmt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Lätt grymt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 cooolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg