tiger-bosse Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jag tkr halo 2 är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 jag tkr halo 2 är bäst Håller med om det För mig har det inte hänt nå roligt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Halo 2 såklart det har jag spelat mer och det är roligare<!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 HAHAHAHA :P Jag skulle göra superhopp på zanzibar allså så man bara flyger rakt upp i luften o landar på taket men gissa vad som hände? Jag flög genom marken och dog inte :S så jag gick i det svart vita landet hehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Halo 2 såklart det har jag spelat mer och det är roligare<!!!!! Du har ju inte spelat 1an då kan du inte bara skriva 2an är Bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg