Farenhait Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Jag läste i tidningen att en av huvudrollerna i Harry Potter kommer dö det är klart att det inte är Harry Potter. Jag tror att detn är Ron som där jag frågar dig vem som du tror kommer att dö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Hoppas att några aliens spränger jorden så att alla dör så slipper vi harry potter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Jag läste i tidningen att en av huvudrollerna i Harry Potter kommer dö det är klart att det inte är Harry Potter. Jag tror att detn är Ron som där jag frågar dig vem som du tror kommer att dö. Men svårt o gissa vem som kommer dö <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Hoppas att några aliens spränger jorden så att alla dör så slipper vi harry potter Hmm då dör ju du ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Men, vad snackar ni om? När, var, hur ska någon dö? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 har varit känt typ sen tredje boken släpptes att en huvudperson skulle dö i bok sju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Håller med Cir3, synd att dom inte dör allihopa så att man slipper höra om dem någe mer. Troligtvis dör den där tjejen, om hon inte redan är borta! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 hon är ful Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 hon är ful Och det är förstås ett bra argument för att dö i en film... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 hmm jag såg ett inslag med J.K Rowling att en av huvud personerna ska dö i bok sex.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Håller med Cir3, synd att dom inte dör allihopa så att man slipper höra om dem någe mer. Troligtvis dör den där tjejen, om hon inte redan är borta! :lol: NEJ JAG SKA KLARA MIG IAF!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 harry potter :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg