admin Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Nu har vi uppgraderat lite och förmodligen skall sidan flyta på bättre nu. Nu skall sidan klara ännu fler besökare samtidigt och förmodligen så kommer fler registrera sig och börja använda forumet. Så tipsa gärna era kompisar för nu skall även de kunna komma in utan att servern strejkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Jippie! Inte så mycket nytt men en uppgradering kan man väl glädjas åt? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 (redigerat) du kan ju göra så att det inte står vilka som är inne utan hur många det är som är inne -------------- hhahahalol jag och nessen samtidigt.. prick.... Redigerat 10 Januari 2005 av 176-671 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Bra, det har varit lite segt på siståne.. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 har det ju inte varit Z_Z Då sitter du på ett 14.4 kb modeme eller nåt om det segar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 jag tycker aldrig att det gått långsamt, har alltid funkat prima för mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Jag har inte märkt någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Men det har jag!jag trodde det var fel på min data!:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 har det ju inte varit Z_Z Då sitter du på ett 14.4 kb modeme eller nåt om det segar Haha, den var bra. Jag sitter på 0.5 mbts.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 För mig går det alltid bra men jag märkte det hos kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Nu har vi uppgraderat lite och förmodligen skall sidan flyta på bättre nu. Nu skall sidan klara ännu fler besökare samtidigt och förmodligen så kommer fler registrera sig och börja använda forumet. Så tipsa gärna era kompisar för nu skall även de kunna komma in utan att servern strejkar. mina kompisar är bara här för fusk, men skall jag vara ärligt så tycker nästan vartenda en av dom att fusken här på fuska.se suger, dom tycker att det vore bättre kvalite så det lockar nog dom inte till forumet =\\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 (NesseN @ 11/01-2005 07:38:28) har det ju inte varit Z_Z Då sitter du på ett 14.4 kb modeme eller nåt om det segar Haha, den var bra. Jag sitter på 0.5 mbts.. hur kommer det då sig att det itne segade för mitt 0,25 mbit/s modem? Z_Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.