Boiuthh Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 För ett tag sen så började trådarna i ett forum helt plötsligt bli som "olästa" men jag har ändå läst dem.. finns det nåt enkelt sätt att få bort det så att det var som förut :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 nej utan då en tråd är oläst så lyser den eller vad man ska säga.. och då den är läst är färgen matt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Japp så är det för mig http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/kaffe.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 För ett tag sen så började trådarna i ett forum helt plötsligt bli som "olästa" men jag har ändå läst dem.. finns det nåt enkelt sätt att få bort det så att det var som förut :huh: spelar det nån roll eller? alla reagerar på småsaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) (Xade @ 12/01-2005 20:18:08) För ett tag sen så började trådarna i ett forum helt plötsligt bli som "olästa" men jag har ändå läst dem.. finns det nåt enkelt sätt att få bort det så att det var som förut :huh: spelar det nån roll eller? alla reagerar på småsaker Japp, det gör det. Jag t.ex. måste läsa igenom samma ämne flera gånger på grund av detta. Redigerat 12 Januari 2005 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Töm cookies och temporära internetfiler så bör det fungera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Om inte? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Okeej manfattar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Annars kan det vara att du klickar på bakåt knappen (uppe i vänstra hörnet) istället för att klicka på exempelvis ´´>>Fuska.se`` som finns under liverutan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 jag brukar alltid klicka på knappen mellan "<<nästa äldre" och "nästa nyare>>" och det har funkat förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 jag fattar inte problemet, men det är nof för att det aldrig krånglar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.