Mezox Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag har fått bedövningen och det var med spruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag har fått bedövningen och det var med spruta. gjorde det ont med sprutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Nej. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Inte för att va elak men Tutankoopa,du låter som en 6-åring som ska vaccinera sig. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jag har blivit bedövad i munnen och det kändes knappt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jag blev bedövad en gång när jag var 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 jag har blivit bedövad i munnen och det kändes knappt.. nä det är ju det som e meningen me bedövning, att man inte ska känna nåt..... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 dem tar en spruta och sprutar i tandköttet sen drar dem ut tanden jag har dragit ut med och utan bedövning gör inte så ont... tips: TA ett hårt tag om stolens armstöd... om det gör ont... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 (Guggo @ 13/01-2005 17:13:39) jag har blivit bedövad i munnen och det kändes knappt.. nä det är ju det som e meningen me bedövning, att man inte ska känna nåt..... :P jag menade att att ta bedövningen inte kändes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Hoppas jag får bedövning om jag ska dra ut tänder någon gån får man välja ? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 det finns inge dåliga tänder, utan dåliga tandborstar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 är faktist väldigt obehagligt att ta bedövningsspruta i munnen.det gör inte ont det är bara obehagligt...men det är ju allafall bättre än ingen bedövning alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.