# 21 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Att det ska vara så j*vla svårt att hålla sig till ämnet. :angry: *Flyttade bort den senaste skiten som inte ens rör tråden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 # 21 är en perfekt mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) han svärde >_>, fast med stjärnor >_>... fast han är jätte bra moderator. Redigerat 12 Januari 2005 av x0t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 han e ju den bäst moderatoren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 han svärde >_>, fast med stjärnor >_>... fast han är jätte bra moderator. håller med #21 är en jätte bra mod ps. det heter svor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Om jag får säga min åsikt så är # 21 en bra mod. Han fjäskade inte med admin utan admin sökte nån som inte spammar,kan reglerna # 21 är en bra mod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 #21 är ingen bra mod.. han är en utmärkt mod :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 tycker geggo borde blivit mod... men varför står det att jag har startat denna tråd, det vill jag inte göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 tycker geggo borde blivit mod... men varför står det att jag har startat denna tråd, det vill jag inte göra! Du starta diskusionen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Känns skönt att kunna svära igen - h*lvetesj*vlaskithögar! (Höhö, anmäl på.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Omg Jelly, jag måste nog banna dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 tycker geggo borde blivit mod... men varför står det att jag har startat denna tråd, det vill jag inte göra! haha, tycker jag med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.