Selene Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jävligt mycket lyssnar jag på, men bara band inom Black-metal, death-metal, gothisk musik och Symphonisk metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Villka band lyssnar ni på? Ja själv lyssnar på: Linkin park, Green day lite blandat. vad har du emot artister? jag lyssnar dock mest på scooter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Linkin park Elvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (Xade @ 15/01-2005 11:44:08) Villka band lyssnar ni på? Ja själv lyssnar på: Linkin park, Green day lite blandat. vad har du emot artister? jag lyssnar dock mest på scooter! Shake that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fagh Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Jag lysnar på: Snok bandet :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Snook menar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Drop Kick Murphys, Mistreat, Mjölner, DLK, Räserbajs, Sublime, Ultima Thule, Social Distortion, Greenday, blink 182, scooter, Ebba grön... m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 sj lyssnar man på hammerfall, finntroll, edgy ( kan ej stava till edgy ) cans, ironmaiden, metallica mm <_< :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Nirvana, Iron Maiden, Black Sabbath, Deep Purple, Metallica, Thin Lizzy, Green Day, Wierd Al Yankovic, Bob Marley, Linkin Park, Red Hot Chili Peppers, System of a down, Guns 'n' Roses, Hammerfall, Blind Guardian, Cans, Rammstein, The Rolling Stones och Ozzy Osbourne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 liking park emenem sopp dog europ pökhus markolio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 green day Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 sopp dog trevligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.