Hoppa till innehåll

Paper Mario The Tusand Year Door

Gun Guy

Rekommendera inlägg

Jag har besegrat shadow queen nu men spelar fortfarande. Jag letar efter Hooktail,s svaga punkt. Saken som börgar på "cr" och slutar på "icket". Jag letar i Hooktails slot efter cricketen som jag kalar den men hittar den inte. Var är den hur ser den ut och vad hetter den. Snälla svara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har besegrat shadow queen nu men spelar fortfarande. Jag letar efter Hooktail,s svaga punkt. Saken som börgar på "cr" och slutar på "icket". Jag letar i Hooktails slot efter cricketen som jag kalar den men hittar den inte. Var är den hur ser den ut och vad hetter den. Snälla svara.

har du klarat pit of 100 trials bonetail längst ner???
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst viktor_2004

Eeeh... Kan någon bara säga var den är.

Men du har väl alla sound badges isåfall har du bonetails svaghet det är attack fx P tror jag... den tar 0 badge points...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar noll om vad ni pratar om jag kanske inte behöver den men.. JAG VILL HA DEN! Jag har kollat hella slotet och alt jag hitta va: HPplus,Atack fx R, Och något med en glad gubbe på andra våningen. Och jag hitta en grej som hette up and arrow. JAG SKULLE KUNA GE BORT ALLT DET HÄR FÖR CRICKETEN SÅ SÄG BARA VAR DEN ÄR OCH VAD JAG SKA GÖRA! snälla. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...