Gun Guy Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag har besegrat shadow queen nu men spelar fortfarande. Jag letar efter Hooktail,s svaga punkt. Saken som börgar på "cr" och slutar på "icket". Jag letar i Hooktails slot efter cricketen som jag kalar den men hittar den inte. Var är den hur ser den ut och vad hetter den. Snälla svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Det är ingen sak det är en badge som heter attack fx b lr nåt sånt den låter som en cricket och det är hans svaghet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Jag har besegrat shadow queen nu men spelar fortfarande. Jag letar efter Hooktail,s svaga punkt. Saken som börgar på "cr" och slutar på "icket". Jag letar i Hooktails slot efter cricketen som jag kalar den men hittar den inte. Var är den hur ser den ut och vad hetter den. Snälla svara. har du klarat pit of 100 trials bonetail längst ner??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Eeeh... Kan någon bara säga var den är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Eeeh... Kan någon bara säga var den är. Men du har väl alla sound badges isåfall har du bonetails svaghet det är attack fx P tror jag... den tar 0 badge points... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 den finns i något fängelse och om den låter som en syrsa är det rätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 den finns i något fängelse och om den låter som en syrsa är det rätt! Ja jag tror det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 för att få cricket badge grejen ska man blåsa med flurrie där var hooktail va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 tror knappast det för dit kan man ju bara komma efter man har besegrat hooktail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag fattar noll om vad ni pratar om jag kanske inte behöver den men.. JAG VILL HA DEN! Jag har kollat hella slotet och alt jag hitta va: HPplus,Atack fx R, Och något med en glad gubbe på andra våningen. Och jag hitta en grej som hette up and arrow. JAG SKULLE KUNA GE BORT ALLT DET HÄR FÖR CRICKETEN SÅ SÄG BARA VAR DEN ÄR OCH VAD JAG SKA GÖRA! snälla. :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 testa med den dära bagden Attack fx R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Har kommit till Petalburg,sen ska man till något Foreset,var ligger den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg