Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

VAD I H*LLVETE PRATAR NI OM. Okej nu har jag lugnat mej men... varför säger ingen bara vad man ska göra i stelet för att babla om något som inte hör hit. Det här medelandet skrevs bara för att svara på frågan. Tänk på det ni. -_-

Skrivet

hur f*n ska jag kunna döda dem är iron sten gubbarna i den är turneringen :blink:

dem förlorar inte änns 1 liv av en full attack med den första crystal star :blink: :blink: :cry:

Skrivet

du måste fånga ägget som sitter fast på korv kiosk taket då följer de efter dig

sen ska du gå och slåss mot iron bröderna igen och du ska låta dom vinna sen när du kommer tillbaka till omklädnings rummet har ägget kläckts (de är en yoshi i ägget) han blir din partner och du får döpa honom sen ska du gå och slåss mot iron bröderna och ha yoshi som din partner låt yoshi attackera först använd attacken gulp då tar yoshi en av bröderna i munen och spottar ut den på den andra och de tar fyra liv på så sätt kan du vinna mot dom

fråga mig om du behöver mer hjälp

Skrivet

använd flurrie och blås bort pappret på lådorna och slå sen sönder dem med hammaren och sen ska du hoppa på knappen då kommer en trappa fram från ingenstans ;)

Skrivet

klarat det nu..

är vid sista matchen,han säger att man ska ta bort affisherna,(X alltså)..

men det funkar inte,fattar ingenting nu :blink:

• Skapa ny...