HAB Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 gå bara till höger men först måste du snacka med borgmästaren. (han bor i det rosa huset) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 N uhar jag cricket,nu ska jag till draken,var ligger han/hon ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 i hooktail castle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 VAD I H*LLVETE PRATAR NI OM. Okej nu har jag lugnat mej men... varför säger ingen bara vad man ska göra i stelet för att babla om något som inte hör hit. Det här medelandet skrevs bara för att svara på frågan. Tänk på det ni. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 hur f*n ska jag kunna döda dem är iron sten gubbarna i den är turneringen :blink: dem förlorar inte änns 1 liv av en full attack med den första crystal star :blink: :blink: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 du måste fånga ägget som sitter fast på korv kiosk taket då följer de efter dig sen ska du gå och slåss mot iron bröderna igen och du ska låta dom vinna sen när du kommer tillbaka till omklädnings rummet har ägget kläckts (de är en yoshi i ägget) han blir din partner och du får döpa honom sen ska du gå och slåss mot iron bröderna och ha yoshi som din partner låt yoshi attackera först använd attacken gulp då tar yoshi en av bröderna i munen och spottar ut den på den andra och de tar fyra liv på så sätt kan du vinna mot dom fråga mig om du behöver mer hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 tack så mycket,ska prova nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 hjälp igen ^^ är inne i storage room,sen ska man hitta nånting som heter Staircase .. var finns den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 använd flurrie och blås bort pappret på lådorna och slå sen sönder dem med hammaren och sen ska du hoppa på knappen då kommer en trappa fram från ingenstans ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 klarat det nu.. är vid sista matchen,han säger att man ska ta bort affisherna,(X alltså).. men det funkar inte,fattar ingenting nu :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 du sak blåsa bort dom med flurie... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 var finns Spöket i champ room då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg