LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Varför får man inte skapa OT trådar? Jag är medlem på Superplay där får det skapas OT trådar , det här är ju också ett spel forum, ett väldigt bra, men varför inga OT trådar?? Moderators kanske är rädd för att det ska bli för många OT trådar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Off Topic-diskussioner görs i Allmänt. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 # 21, han menar nog Officiella trådar... Svaret enligt mig är att: Vem orkar sitta och bläddra igenom 100 sidor i en tråd om 1 enda spel ? Det är bättre med sub forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) Officiella trådar! NesseN: jag skulle göra det och säkert fler (om man är intresserad och vill ha information) Redigerat 12 Januari 2005 av LuddE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag tycker officiella trådar är det bästa som finns!!! en tråd per spel, så ska det vara! det är jobbigare att svara på 10 olika trådar, istället kan man svara på samma fråga i ett inlägg, man slipper spam då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Officiela trådar är roliga att ha men jag tror det blir mycket spamm om allt ska diskuteras på samma ställe. Då blir det nämligen flera diskutioner i samma tråd. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Och nästan alltid så hamnar diskussionen i sådanna trådar utanför ämnet för tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jaha , men lås trådarna som spårar ut då, och tillåt de som funkar ok!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 En tråd ska bara ha ett samtalsäne. Om två grupper diskutear oberoende av varandra, förvisso relaterat till ämnet, men inte om samma sak, då blir det kaos. Offecielatrådar är som gjorda för sådana situationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Jaha , men lås trådarna som spårar ut då, och tillåt de som funkar ok!?? eller hur tillåt fungerande officiella trådar! och lås de som spårar ut, snälla gör det admin, testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Vad händer sen då med det spelets tråd? Görs det en ny som också spårar ur ? Eller får man köra hur många som helst om ett spel igen ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 5 urspårade typ, sen tas funktionen bort eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.