Offline Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Errh, du vet då inte mycket, det finns EN lasermus från logitech, det e Mx1000.. dom andra är optiska <_< Simpsons, kör med Steelpad, dom är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Ska man ha någonting så är det en optisk och trådlös mus... Det trådlösa är mycket bättre när man spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Vet inte om jag kan hålla med..Visst är det bra med trådlös men på lan? :/ Då är det bättre med en Blue-Tooth mus. t.ex Logitechs mx900 :) Optiska möss är helt klart bra. (ni som inte har testat mx1000, gör det..den är skitskön! den hänger med asbra!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 vad e lan??? Jag har denna Microsoft Wireless Optical Mouse Tilt OEM Den e skitskönt formad.... optisk och trådlös Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Herregud! vet inte du vad ett LAN är?! LAN = Local Aria Network, ett nätverk helt enkelt... Men det lan jag tänker på är när ett gäng killar (det finns tjejer som lanar, men dom är få) som sitter uppe en hel helg (eller längre :D) och spelar datorspel mot/med varandra. (i samma lokal!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Nån som kan ge ett bra tips på en bra spelmus, jag har hört att Logitech mx510 ska vara den bästa enligt en sida jag har läst.... ja, då har du allt läst rätt, den äger sönder alla andra möss tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Bra musar, visst, men snuskigt dyra O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Logitech MX 300 är skön ass skön!! använder den själv :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 microsoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Och med det menar du ? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 microsoft Lol vad menar du det finns typ 5000000000000 st microsoft musar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Kanske inte så många ;). Logitech är störst på den sidan nu. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.