Hoppa till innehåll

Hhjjjjäääääääällpp!

_Shadow_

Rekommendera inlägg

Vart ska man efter det att man lämnat till baka energin från torvus bog och snakat med inskets snubben???

Mer exact hur tar man sig till det där konstiga fortress saken???????

HJÄLP MIG!!!!!!!!!!

HJÄLP MIG!!!!!!!!!

:evil: :medieval: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

insektsgubben? jag vet inte vad du menar, men du vet säkert att efter du lämnat tillbaka energin i agon vastes så skulle du upp till killen i temple grounds. Han hjälpte dig att kunna scanna en viss färg, det ska du göra när du klarat torvus bog med. När du gått ner ska du till dörren du inte varit i tidigare, då kommer du till det krashade flygplanet i början av spelet. här finns en ny symbol du kan scanna för att kunna komma till sanctuary fortress.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:huh: Jag har redan scannat alla dörrar vid insekts gubben i great temple och kommer inte till nåt kraschat shep i början bara samma ställen hela tiden jag behöver ju typ power bomb eller något liknande för att kunna ha sönder benezium eller denezium eller vad det nu heter :angry: .Annars så kan man ju inte komma nån vart jag har vart över allt scannat hit och ditt men kommer ingen stans. för dom enda ställerna jag inte varit på som är blåa på kartan behöver man power bomb till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men nej, ni har alla fel, han kan inte hämta power bomb än, han måste tagit fel dörr när jag beskrev för honom, han ska till sanctuary fortress! Om ni minns så behöver man spider ball för att kunna få power bomb och den får man i sanctuary fortress!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:evil: Vadå fel dörr jag har sökt igenom hela tempel grunds hela torvus bog hela Agon wastes men där jag inte kommer längre behöver man power bomb för att komma fram. det där kraschade skeppet menade du samus eller dom där truppernas. För jag har för sök gå till truppernas men det finns bara denezium dörrar som är i vägen över allt!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte samus landningsplats iallafall. Du kanske tar fel väg dit? När du har flyttat över ljuset till aether från dark aether ska du upp till den första luminothen man mött. därifrån ska du ta den dörren som du inte varit i än! (det ska vara mot crashplatsen för trupperna). När du kommer dit ska det finnas antingen någon sak att scanna eller en dörr att spränga. I rummet där trupperna har crashat ska det finnas en dörr du kan gå genom som du inte varit i innan som leder dig till sanctuary fortress.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...