Hoppa till innehåll

Valet I Irak....

Guggo

Rekommendera inlägg

(Apoca @ 22/01-2005 21:38:35)
(0012 @ 22/01-2005 18:39:25)

jag tror inte de kommer klara av att ha ett val, alla där nere är ju så mördar galna... varför orkar vi ens bry oss? det enda som gör att vi gör det är oljan...

Så du bryr dig bara om oljan vaaa :angry:Du 0013 fyfan varför vill du ha bush ska ta över Irak >:( faaann jag fattar inte varför nästan halva fuska.se är emot Irak !!!!j*vlaaaa bush !!!!!!!!!Irak borde faaan bestäma och det är bestämt att alla irakier i världen ska få göra val.

jag är IMOT Bush och säg aldrig att jag är som 0013 för då känner jag mig skit kränkt! fyfan för dig! och varför skulle jag inte bry mig oljan? bensin priset ligger ju på 10 spänn ju! åt h*lvete med irak när vi pumpat upp all j*vla olja så skiter vi i irak, då kan dom få det så mycket som dom vill, det ändå bara sand.

och varför halva fuska.se är imot irak är för att dom kanske är för en demokratisk värld, och inte någon usama eller saddam som styr världen, f*n saddam dödade ju en del av sina bröder och barn och fruar...

Bara för att det finns en idiot i ett land så är man emot hela skiten?

Bush är jag emot, och politiken som USA alltid fört.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 149
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(0012 @ 22/01-2005 18:39:25)

jag tror inte de kommer klara av att ha ett val, alla där nere är ju så mördar galna... varför orkar vi ens bry oss? det enda som gör att vi gör det är oljan...

Så du bryr dig bara om oljan vaaa :angry:Du 0013 fyfan varför vill du ha bush ska ta över Irak >:( faaann jag fattar inte varför nästan halva fuska.se är emot Irak !!!!j*vlaaaa bush !!!!!!!!!Irak borde faaan bestäma och det är bestämt att alla irakier i världen ska få göra val.

Irak kan inte bestämma själva. Därför gör USA det åt dom..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heja Saddam hussein jag tycker han ska bli president igen då slipper vi ju detta eländiga krig mot Amerika. Eller så kan man ju lägga ner hela Irak och gå på Kalas i Iran i stället så kan dom bjuda på freds pipia och finska pinnar. Ärligt talat vill jag att Irak ska vinna över USA för då blir Bush rädd och lämmnar land och foster län och överlåter Vita huset till Arnold swachniiger då kan han gå ut och leka Terminator mot Binladen och säga I be back!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heja Saddam hussein jag tycker han ska bli president igen då slipper vi ju detta eländiga krig mot Amerika. Eller så kan man ju lägga ner hela Irak och gå på Kalas i Iran i stället så kan dom bjuda på freds pipia och finska pinnar. Ärligt talat vill jag att Irak ska vinna över USA för då blir Bush rädd och lämmnar land och foster län och överlåter Vita huset till Arnold swachniiger då kan han gå ut och leka Terminator mot Binladen och säga I be back!

Är du inte riktikt klok ?? Påstår du att du vill ha tillbaka saddam som gasade ijhäl 1000-tals människor i sin egen befolkning och som torterade folk för sitt eget höga näjes skull.... och inget kan få Bush att lämmna vita huset frivilligt och om han nu gör det så kommer inte Arnold bli president, utan vice presidenten tills ett nytt val hålls. och jag tror nog inte att nogon kommer leka terminator Väx upp !!... freds pipa och finska pinnar? för dumt för att kommentera

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mellanmjölk irak får styra sitt eget land men det får inte USA göra mot irak för att dem ska pumpa upp all j*vla olja faktis så delar irak ut olja till dem andra arab länderna.Jaa bush är emot saddam men varför är han emot folket den dära ÅSNAN.

Redigerat av 12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, USA har fuckat up det landet riktigt rejält så ett paradis kommer det aldrig bli.

Ja, ut med USA ur Irak. Om dom ska göra någotning "bra" för landet så kan de skänka pengar, eller liknande. För att patrullera gatorna med gäver och soldater hjäloer ju föga, vilket man ser på nyheterna varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...