Jellyfish Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 (Apoca @ 22/01-2005 21:38:35) (0012 @ 22/01-2005 18:39:25) jag tror inte de kommer klara av att ha ett val, alla där nere är ju så mördar galna... varför orkar vi ens bry oss? det enda som gör att vi gör det är oljan... Så du bryr dig bara om oljan vaaa :angry:Du 0013 fyfan varför vill du ha bush ska ta över Irak >:( faaann jag fattar inte varför nästan halva fuska.se är emot Irak !!!!j*vlaaaa bush !!!!!!!!!Irak borde faaan bestäma och det är bestämt att alla irakier i världen ska få göra val. jag är IMOT Bush och säg aldrig att jag är som 0013 för då känner jag mig skit kränkt! fyfan för dig! och varför skulle jag inte bry mig oljan? bensin priset ligger ju på 10 spänn ju! åt h*lvete med irak när vi pumpat upp all j*vla olja så skiter vi i irak, då kan dom få det så mycket som dom vill, det ändå bara sand. och varför halva fuska.se är imot irak är för att dom kanske är för en demokratisk värld, och inte någon usama eller saddam som styr världen, f*n saddam dödade ju en del av sina bröder och barn och fruar... Bara för att det finns en idiot i ett land så är man emot hela skiten? Bush är jag emot, och politiken som USA alltid fört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (0012 @ 22/01-2005 18:39:25) jag tror inte de kommer klara av att ha ett val, alla där nere är ju så mördar galna... varför orkar vi ens bry oss? det enda som gör att vi gör det är oljan... Så du bryr dig bara om oljan vaaa :angry:Du 0013 fyfan varför vill du ha bush ska ta över Irak >:( faaann jag fattar inte varför nästan halva fuska.se är emot Irak !!!!j*vlaaaa bush !!!!!!!!!Irak borde faaan bestäma och det är bestämt att alla irakier i världen ska få göra val. Irak kan inte bestämma själva. Därför gör USA det åt dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lokfarfargillarx-bok Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Heja Saddam hussein jag tycker han ska bli president igen då slipper vi ju detta eländiga krig mot Amerika. Eller så kan man ju lägga ner hela Irak och gå på Kalas i Iran i stället så kan dom bjuda på freds pipia och finska pinnar. Ärligt talat vill jag att Irak ska vinna över USA för då blir Bush rädd och lämmnar land och foster län och överlåter Vita huset till Arnold swachniiger då kan han gå ut och leka Terminator mot Binladen och säga I be back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Mellanmjölk: Irak får inte bestämma, för USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 (redigerat) För att dom inte kan själva, understood ? Redigerat 24 Januari 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Heja Saddam hussein jag tycker han ska bli president igen då slipper vi ju detta eländiga krig mot Amerika. Eller så kan man ju lägga ner hela Irak och gå på Kalas i Iran i stället så kan dom bjuda på freds pipia och finska pinnar. Ärligt talat vill jag att Irak ska vinna över USA för då blir Bush rädd och lämmnar land och foster län och överlåter Vita huset till Arnold swachniiger då kan han gå ut och leka Terminator mot Binladen och säga I be back! Är du inte riktikt klok ?? Påstår du att du vill ha tillbaka saddam som gasade ijhäl 1000-tals människor i sin egen befolkning och som torterade folk för sitt eget höga näjes skull.... och inget kan få Bush att lämmna vita huset frivilligt och om han nu gör det så kommer inte Arnold bli president, utan vice presidenten tills ett nytt val hålls. och jag tror nog inte att nogon kommer leka terminator Väx upp !!... freds pipa och finska pinnar? för dumt för att kommentera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 (redigerat) Mellanmjölk irak får styra sitt eget land men det får inte USA göra mot irak för att dem ska pumpa upp all j*vla olja faktis så delar irak ut olja till dem andra arab länderna.Jaa bush är emot saddam men varför är han emot folket den dära ÅSNAN. Redigerat 24 Januari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Åh, tröga unge. Irak kan inte styra det själva ! Därför gör USA det åt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Rättelse Mellanmjölk, USA har inte givit Iraks invånare möjlighet att ens välja om de vill ha hjälp från USA. Dom har tagigt deras land sålänge, och indirekt förmodligen för alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Du vill alltså att USA bara ska sticka och lämna landet ? Du tror inte alls att det kommer att hända nåt ? Bara att allt blir perfekt och som ett paradis ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Nej, USA har fuckat up det landet riktigt rejält så ett paradis kommer det aldrig bli. Ja, ut med USA ur Irak. Om dom ska göra någotning "bra" för landet så kan de skänka pengar, eller liknande. För att patrullera gatorna med gäver och soldater hjäloer ju föga, vilket man ser på nyheterna varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Skänka pengar ? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.