Hoppa till innehåll

Valet I Irak....

Guggo

Rekommendera inlägg

Vilket land? Det kommer aldrig bli fred därnere! Man kan inte gå säker därnere! Det är f*n dåligt att alla vill att Bush ska skicka hem soldaterna,det är ju dem som upprätthåller ordningen därnere i Mohammedland!

Ursäkta, men det var väl ändå Bush som störde ordningen i landet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 149
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

den riktiga nassen här är egentligen MeM, han vill ju sätta alla invandrare i speciella ställen. som ghettona på nazi tiden. Nä, jag tycker vi ska bru oss om vårt europa/norden eller skandinavien. Irak har problem för att de har självmordsbombare som bombar för de vill att usa ska ut. Om usa åker ut, försvinner då terroristerna? Nej, då håller de hela städer som gisslan, och bombar stadens befolkning för att det är ''allah's vilja, då kommer usa och försöker befria staden, men va f*n får usa för det? inte ett piss! Va i h*lvete asså! vilka räddade oss från Hitler?

JO! Den ärade Röda Armén, UK och USA! fattar ni inte! Mellanöstern/arabländerna ställer till det för sig själva! usa kom dit för att rädda dem, och då förtjänar man lite olja om man räddar ett land från en diktator. Om usa nu lämnar mellanöstern, så får ni se vad som händer! Kanske lbir det ett 3e världskrig! nä säger jag, jag är Evigt tacksam The U.S Army!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

USA bryr sig inte om människorna i Mellanöstern, det är oljan de är ute efter. Om ett land inte vill göra allt som USA säger är de terrorister enligt USA. Som tur är har framtidsforskare förutspått att det år 2040 kommer finnas fler militära stormakter som Folkrepubliken Kina.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej, han rättade till det, det har aldrig vart ordning där kommer aldrig bli...

PS. Hitler var en miljon gånger bättre än lenin o stalin (men ingen var bra)

Jaepp. Rättade till det, osmidigt. Sprang in och sköt allting som rörde sig, en fet bunt oskyldiga. Han missade nästan det han siktade mest på också.

"den riktiga nassen här är egentligen MeM, han vill ju sätta alla invandrare i speciella ställen. som ghettona på nazi tiden."

Ja. Nasse, så kan man ju också uttrycka sig. Till en viss mån, ja.

Snarare vill jag hjälpa alla de som är nassar och invandrare att inte behöva träffas. Javisst, jag är mannen bakom det hela, men jag är inte den riktiga nassen i botten. Det är ju trots allt jag som vill ta bort nazismen, genom att separera.

Och jag flyttar dom för att dom har annan hudfärg, annan bakrund och annan tro, ja, för att ni rasistj*vlar inte står ut med dom.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Se det såhär:

Det e massa bråk i din familj, så du flyttar till ett hotell. hotellet tar emot dig,men bara för en tid. under tiden du bor där slåss du och bråkar, för att du inspireras av hiphop musik,eller tycker det är kul. de e samma sak när muslimerna kommer hit typ

Jag fick ju ett hotPM av 0012, för ett par månader sen. '' asså jag svär om jag skulle se dej på gatan asså''

VA i h*lvete! va glad för att du får bo i mitt ursprungsland!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...