nOfear Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Ok om nån invandrare är skit riikkk och har en massa miljoner då tror jag att du ska låta honom va i sverige han/hon därför det är de rika du vill ha här i sverige inte fattiga din j*vla rasse ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 det är väl bättre om de är rika, då slipper de kosta oss pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Det är inte dem som är rika som är mest värda fatta ????..??? !" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 men vad spelar det för roll, vi vill inte ha hit fattiga till Sverige, de får va hur j*vla mycket värda de vill. men inte bo här och ta våra pengar men de som gör grova brott är mindre värda och jag vet några till men om jag skriver dem får jag nog en varning för hets mot folkgrupp... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 sålänge de skjöter sig och skaffa fram egna pengar har jag inget emot dom, men inte f*n ska dom komma hit och sno våra socialbidrag, socialbidragen skulle egentligen inte få finnas.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 det tycker jag..... tänk att komma tilpl ett nytt land utan pengar eller nåt.... alltså borde de få bidrag i några månder till se hart kommit iåning här i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.