Slasktratt Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Än så länge ingen, döpte min superhjälte som ska fixa till detta kaoset till Uffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Tulgahr: Hur tror du att det ser ut om ett år om Irak får bestäma själva??? Vi har ju egentligen inget med valet att göra, det är Irakierna som ska välja inte vi! <_< Hur tror du det ser ut om USA-pissarna får bestämma? Inte bättre skulle jag säga dej.Ska USA göra någonting så ska de lämna Irak, över 130 000 människor har dött i Irak-kriget och mer behöver vi inte spilla. Dödssiffran stiger hela tiden. Ut ur Irak och fixa skadan som de har ställt till med genom att skänka pengar till den blivande regeringen. Men jag tror, att Irak är dömt för en väldigt lång framtid. Och det är USA:s, och ingen annas fel. Dessutom var upproret mot Saddam på gång, men det sket USA i, utan pepprade ner allt som rörde sej. Ni har väl sett tortyr bilderna? Bara för en vecka sen kom det fram ännu mera bilder där t.e.x två män var tvungna att simulera analsex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Kunde absolut inte sagt det bättre själv! Stämmer alltihop till punkt och pricka, och jag själv vet inte vad jag ska tillägga.. Jo, förresten, är det inte mer än en miljon människor som dött? Nej, inte riktigt. Men över 100 000 är jävligt mycket. Och att det bara ses som statistik i USA gör mej PISSED OFF! America! Fuck yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Valet ska nog genomföras tycker jag. Då KANSKE det blir bättre på sikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (Jellyfish @ 20/01-2005 22:08:40) Tulgahr: Hur tror du att det ser ut om ett år om Irak får bestäma själva??? Vi har ju egentligen inget med valet att göra, det är Irakierna som ska välja inte vi! <_< Hur tror du det ser ut om USA-pissarna får bestämma? Inte bättre skulle jag säga dej. Ska USA göra någonting så ska de lämna Irak, över 130 000 människor har dött i Irak-kriget och mer behöver vi inte spilla. Dödssiffran stiger hela tiden. Ut ur Irak och fixa skadan som de har ställt till med genom att skänka pengar till den blivande regeringen. Men jag tror, att Irak är dömt för en väldigt lång framtid. Och det är USA:s, och ingen annas fel. Dessutom var upproret mot Saddam på gång, men det sket USA i, utan pepprade ner allt som rörde sej. Ni har väl sett tortyr bilderna? Bara för en vecka sen kom det fram ännu mera bilder där t.e.x två män var tvungna att simulera analsex. Om inte USA skulle kommit dit från första början då ? Tror du det skulle fått bättre följder än vad det har fått nu ? Knappast.USA håller ändå ner det lite, men det är väl alltid onödigt med dödsoffer. Tror dock att flera skulle dött om inte USA skulle varit där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (Mellanmjölk @ 21/01-2005 16:04:26) (Jellyfish @ 20/01-2005 22:08:40) Tulgahr: Hur tror du att det ser ut om ett år om Irak får bestäma själva??? Vi har ju egentligen inget med valet att göra, det är Irakierna som ska välja inte vi! <_< Hur tror du det ser ut om USA-pissarna får bestämma? Inte bättre skulle jag säga dej. Ska USA göra någonting så ska de lämna Irak, över 130 000 människor har dött i Irak-kriget och mer behöver vi inte spilla. Dödssiffran stiger hela tiden. Ut ur Irak och fixa skadan som de har ställt till med genom att skänka pengar till den blivande regeringen. Men jag tror, att Irak är dömt för en väldigt lång framtid. Och det är USA:s, och ingen annas fel. Dessutom var upproret mot Saddam på gång, men det sket USA i, utan pepprade ner allt som rörde sej. Ni har väl sett tortyr bilderna? Bara för en vecka sen kom det fram ännu mera bilder där t.e.x två män var tvungna att simulera analsex. Om inte USA skulle kommit dit från första början då ? Tror du det skulle fått bättre följder än vad det har fått nu ? Knappast. USA håller ändå ner det lite, men det är väl alltid onödigt med dödsoffer. Tror dock att flera skulle dött om inte USA skulle varit där. Uh, när USA inte var där så dog det iallafall inte 130 000 på två år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Men ack så oroligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Men ack så oroligt ? Va?Nu börjar du låta som Xade. Dödsiffran i Irak har överstigit 130 000 nu. Läs, för f*n. Häng med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Läs och läs... Ärligt talat skulle det vara värre om inte USA skulle varit där, läget iaf -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 (redigerat) jag tror inte de kommer klara av att ha ett val, alla där nere är ju så mördar galna... varför orkar vi ens bry oss? det enda som gör att vi gör det är oljan...Så du bryr dig bara om oljan vaaa :angry:Du 0013 fyfan varför vill du ha bush ska ta över Irak >:( faaann jag fattar inte varför nästan halva fuska.se är emot Irak !!!!j*vlaaaa bush !!!!!!!!!Irak borde faaan bestäma och det är bestämt att alla irakier i världen ska få göra val. Redigerat 22 Januari 2005 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Läs och läs... Ärligt talat skulle det vara värre om inte USA skulle varit där, läget iaf -.- Vad kan vara värre än att det ligger döda på gatan? Bilbomber varje dag? Nitiska amerikaner som tvingar fångar till de mest hemska saker? En snubbe som sitter i ett vitt hus o säger att det är bra för landet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 (0012 @ 22/01-2005 18:39:25) jag tror inte de kommer klara av att ha ett val, alla där nere är ju så mördar galna... varför orkar vi ens bry oss? det enda som gör att vi gör det är oljan... Så du bryr dig bara om oljan vaaa :angry:Du 0013 fyfan varför vill du ha bush ska ta över Irak >:( faaann jag fattar inte varför nästan halva fuska.se är emot Irak !!!!j*vlaaaa bush !!!!!!!!!Irak borde faaan bestäma och det är bestämt att alla irakier i världen ska få göra val. jag är IMOT Bush och säg aldrig att jag är som 0013 för då känner jag mig skit kränkt! fyfan för dig! och varför skulle jag inte bry mig oljan? bensin priset ligger ju på 10 spänn ju! åt h*lvete med irak när vi pumpat upp all j*vla olja så skiter vi i irak, då kan dom få det så mycket som dom vill, det ändå bara sand. och varför halva fuska.se är imot irak är för att dom kanske är för en demokratisk värld, och inte någon usama eller saddam som styr världen, f*n saddam dödade ju en del av sina bröder och barn och fruar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.