Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Fuel tycker USA är bra för att dem tillverkar många spel och sånt där <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Varför citerar du mitt inlägg och klagar på Fuel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Varför citerar du mitt inlägg och klagar på Fuel ? Förlåt mig -.-. Asså kolla bara för att katastråfen hände och det var en massa svenskar som dog i thailand skriver alla bara hela tiden om thailand f*n jag tycker ej synd om sverige för att det var cirka 5000 som dog därför alla pengar som vi sjänker till röda korset går till svenskarna jag tycker ej synd också för att sverige är aldrig hjälpsamma !Bara för sig själva !. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 (redigerat) Ja. Thailand och Irak får stå med egna pengar, vi har lite pengar som det är. Snylta på Norge, inte på Sverige. Redigerat 20 Februari 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Ja men 0012 ställ dej frågan: VAFAN HAR IRAK GJORT MOT SVERIGE? Ingenting förutom att bidra med våldsamma&kriminella ungdomar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 lol, Fuel. Du är f*n värdelös. Kan du inte komma med något vettigt ? Istället för att klaga på bråkiga ungdomar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 lol mellanmjölk skaffa vänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag ? Skaffa vänner ? Visst. Visst. Jag har många vänner redan, och många av dom är invandrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 men hur många e bråkiga muslimer? det är dem jag har problem med. Bråkstakar överhuvudtaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Dom uppför sig "sådär" i skolan och hittar på mycket skit på fritiden, några av dom, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 De flesta , ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) Det handlade om mina kompisar. Och ja, det har du rätt i. Dom är bråkiga, men jag är inte bråkig mot dom, och jag får vänskapliga kärleksdunkar i ryggen istället för skällsord på mig. Redigerat 22 Mars 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.