Deoxys 2 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Hej det här en dikt Vad vore himmlen utan sjärnorna fans Vad vore titanic utan sin musik Vad vore Fuska.se i all sin glans om inte admin fanns PS det är inte jag som har skrivit min singnatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Read my signature Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Read my signature Japp..läs på du ;) | | | \/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Slå mig gul och blå det vill jag så mycket så Slå mig gul och blå som flaggan till landet jag älskar så Lite underlig kanske, men personligen gillar jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag diggar min egen signatur bäst, men det här är väldigt off topic! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Solen är gul Det betyder att julen är kul om katten var ful så skulle inte jag ha kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Fruktsallad Banandikten Bananer är fula Bananer är gula Bananer är dåliga på att spela kula Bananer.....ööö.....suger? Apelsindikten Apelsiner älskar kattar Apelsiner ****** Apelsiner hatar kratar Apelsiner suckar Fruktsallad äpple och svamp På MÅNDAG Fruktsallad SPECIAL På Onsdag Om jag ej skriver dom nya dikterna så kommer dom näst-nästa vecka.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 LOL. Den hära då. I´m king of photoshop and nobody is better then me, in the world, in the space. i warn you, don´t mess with me Skriven av Pippo, fick den B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Im best in the all ****** internet no,no one stop me im hate the ****** idiots whos ***** my way!!!!! I AM A ***** KING! AHHHHHHH! MY UNDERWEARS IS BLUE! MY DREES IS RED IM A BOY! I KNOW EVERYTHING! HAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!! NO,ONE CAN BEAT ME! *en tjej får se killen som sjunger naken i trädgården* *tjejen ringer polisen* *polisen tog galningen*och sen är sagan slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 12.30 dikten! Jag kanske dödar, Jag kanske plågar, Jag kanske förstör, men jag lider själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Jag kan inte äta frukost för jag gillar dej Jag kan inte äta lunch för jag är kär i dig Jag kan inte äta kvällsmat för jag älskar dig JAG KAN INTE SOVA FÖR JAG ÄR SÅ JÄKLA HUNGRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 12.20 dikten! Jag har tappat en tand Jag har tappat en rand Jag har tappat mitt sand Men alltihopa jag tillslut fann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.