Lander Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag har ett nytt som är till Xbox det är till Fable när jag snodde massa saer och vart jagad av jättemånga vakter tillslut snodde jag så mycket saker att jag hamnade i fängelset :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 när kirby tar självmord! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 0033, det är till xbox! vi är gc! iallafall jag tror vi alla är eniga om att zelda spelen är dom som har fångat våra hjärtan mest eller hur!? ^_^ B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 ja du har rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Star Fox Assault när Oikonny skriker: "Uncle Andross!!" efter en Aparoid har skjutit ner hans skepp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 när sniper wolf dör i mgs1 the twins snake. man börja nästan gråta.helt oförglömligt.eller när psycho mantis dör en väldigt vacker bild av världen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 I slutet av Zelda Wind Waker när link får in svärdet i ganons huvud och ganon blir till sten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 när link kommer in i hurule castle för första gången (wind waker)! han är bara såååååå cool när han ba: :huh: eller hur!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 när man fick se tingle i ww det var bara såååååååååå coolt!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 I MGS: Twin Snakes. När Ocelot ska tortera Snake, då snurrar han pistolen å tappar den. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 I MKDD När jag klarade All cup tour i Mirror mode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Från början i Zelda OoT när man ksa gå in i Slottet då Ganondorf kommer irdande med Zelda Det är ockås oföglömligt nästan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg