Hoppa till innehåll

Shonen Jump

Tyrion

Rekommendera inlägg

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...
Gäst Soffan

Mja... Jag prenumerar inte än. Sparar pengar men just nu köper jag den via butik. Har då alla hittils nu... 1-2 2004 -- 1-2 2005. Köper snart tredje.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst Soffan

Det kommer nog isåfall ta ett tag devilgirl. Nu har ju Carlsens Comics lanserat in en hel del med mangor och de har nog kris där på byrån. De måste fixa till nog och vad beträffar nya mangor får nog vänta. Men själv vill jag också att de kommer ut varje vecka! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Premunerar på det för Prince of tennis, Narutos och Shaman Kings skull.

Tyckte också om att jämföra mangan med animen (Naruto). Har sett 126 avsnitter och läst 252 kapitlar (Det har kommit ut 252 kapitlar i Japan, animen ligger lite efter men snart är de på samma ställe, snart kommer 2 timmars special på anime serien :D ). Sandland är tråkig som fa%...

Redigerat av Naruto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Naruto är bara för skön ^_^

Snyggt tecknat och grymma karaktärer. Kakashi är väl den grymmaste tycker jag. Eftersom han tycker om att läsa som jag gör är det självklart att jag diggar honom!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...