Rullis Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Shaman King - Har 4a böcker så.. Naruto - Har sett 119 avsnitt,så är vid typ kapitel 400 ? Yu gi oh - den ändå jag läser xD Sand land - Har boken.. One Piece - har böckerna.. ja,jag premmar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 var kan man se naruto på TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tibia boy Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Man måste typ Ladda ner dem från d* P.s har de 2 första böckerna av naruto på Japanska och Jag prenumererar på Shonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 ok :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Mja... Jag prenumerar inte än. Sparar pengar men just nu köper jag den via butik. Har då alla hittils nu... 1-2 2004 -- 1-2 2005. Köper snart tredje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 shonen äger tycker jag men det e synd att det bara kommer ut en varje månad man läser ut en på en halvtimme kanske mindre :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Det kommer nog isåfall ta ett tag devilgirl. Nu har ju Carlsens Comics lanserat in en hel del med mangor och de har nog kris där på byrån. De måste fixa till nog och vad beträffar nya mangor får nog vänta. Men själv vill jag också att de kommer ut varje vecka! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) Premunerar på det för Prince of tennis, Narutos och Shaman Kings skull. Tyckte också om att jämföra mangan med animen (Naruto). Har sett 126 avsnitter och läst 252 kapitlar (Det har kommit ut 252 kapitlar i Japan, animen ligger lite efter men snart är de på samma ställe, snart kommer 2 timmars special på anime serien :D ). Sandland är tråkig som fa%... Redigerat 22 Mars 2005 av Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) jag har alla men min hund gorde sönder 1an naruto e bäst i shonen jump för där e det alltid mycket fighter och coola bilder yo-gi-oh har jag redan på pocket jag vann den i shonen jump och one pice är as grym Redigerat 26 Mars 2005 av killer koops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Naruto är bara för skön ^_^ Snyggt tecknat och grymma karaktärer. Kakashi är väl den grymmaste tycker jag. Eftersom han tycker om att läsa som jag gör är det självklart att jag diggar honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Nej jag prenumerar inte på Shonen Jump Men min kompis brorsa gör det, själv så gillar jag inte manga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag prenumerar på shonen jump!! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.