BornInBarcelona Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Vad står det för då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Japanska Shonen Jump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 jag prenumenrar inte men min kompis sasuke kun gör det så får jag låna dom den bästa e nog NARUTO KAKASHI E BÄST DÄR sen kommer yu-gi-oh och shaman king och sist sandland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Har börjat prenumenera.. fast har ej fått min än minden verkar vara as bra O_O * AS TOKIG I SHAMAN KING * Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Nej jag prenumererar inte på denna serietidning, men jag gör det på serietidningen Kalle Anka det är mer min stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 jag älskar boken jag läser naruto och shaman king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Köpte några nummer men bytade snabbt till Manga Mania <_< Mkt bättre manga i den ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Varför köpa Shonen Jump då det finns ännu mer manga på nätet? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Vilket är bäst att prenummenera på, Manga Mania eller Shonen Jump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag gillar naruto.ja jag prenumererar på shonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Varför köpa Shonen Jump då det finns ännu mer manga på nätet? ;) Vilken fråga.. <_< Om man nu bara ÄLSKAR manga och anime som jag så läser man inte på nätet. Det är inte samma känsla som att hålla i en manga :bah: Svårt att beskriva. Skinnpytte det är en smaksak. Själv föredrar jag Manga Mania eftersom jag gillar serierna i den mycket mer än dom i Shounen Jump. Det enda dom borde byta ut i Manga Mania är School Rumble vilket jag inte föll för alls <_< Redigerat 11 Augusti 2006 av Otaku Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Håller klart med Rowyn på den frågan, hellre läser jag manga på nätet än i Shonen Jump och Manga Mania. Måste säga att jag avskyr alla svenska översättningar av mangor/anime eftersom de alltid anväder ord som förlöjligar det hela och oftast fattar man inte ett dugg därför håller jag mig till de engelsk översatta. Otaku: Shounan Jump och Manga Mania kan man väl inte riktigt räkna till "som-att-hålla-i-en-riktig-manga" för det är ju inte riktigt samma sak Shonen Jump och Manga mania är ju mer sammlade verk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.