Hoppa till innehåll

Shonen Jump

Tyrion

Rekommendera inlägg

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 1 år senare...

Varför köpa Shonen Jump då det finns ännu mer manga på nätet? ;)

Vilken fråga.. <_< Om man nu bara ÄLSKAR manga och anime som jag så läser man inte på nätet. Det är inte samma känsla som att hålla i en manga :bah: Svårt att beskriva.

Skinnpytte det är en smaksak. Själv föredrar jag Manga Mania eftersom jag gillar serierna i den mycket mer än dom i Shounen Jump. Det enda dom borde byta ut i Manga Mania är School Rumble vilket jag inte föll för alls <_<

Redigerat av Otaku
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller klart med Rowyn på den frågan, hellre läser jag manga på nätet än i Shonen Jump och Manga Mania.

Måste säga att jag avskyr alla svenska översättningar av mangor/anime eftersom de alltid anväder ord som förlöjligar det hela och oftast fattar man inte ett dugg därför håller jag mig till de engelsk översatta.

Otaku: Shounan Jump och Manga Mania kan man väl inte riktigt räkna till "som-att-hålla-i-en-riktig-manga" för det är ju inte riktigt samma sak Shonen Jump och Manga mania är ju mer sammlade verk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...