wildwolf Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 jag vill nog inte att den kommer ut en gång i veckan men kanske varanan :) jag verkar vara den ända som gillar sandland :( men naruto e bättre :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Det skulle ju bli piss-dyrt om den kom en gång i veckan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Tänk dig 52 nr/år.. Det är ju endast i Asien som dom lanserar ut 1 gång i veckan.. Naruto är ju såklart mina favorit manga. Men jag gillar inte Sandland, men jag måste ju läsa serien eftersom att annars räknar det inte som om jag läst ut nummret.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Självklart är väl Sandland okej... Men det är ju itne den bästa mangan jag har läst. Vill uppleva något mer Dragonball aktigt igen. Nya karaktärer och att de slåss och sådant. Akira kanske bör prova på en nutids manga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 ja kanske det men undra va som kommer ersätta sandland efter att den e slut för den e ju snart slut? :) det kommer säkert fler avsnitt av one piece(stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Nej tyvärr... I nummer 6 läste jag att de ska införa Bleach. En mycket känd manga ^_^ Kommer börja efter Sand Land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Nä, Rorouni Kenshin ska börja efter Sandland, inte Bleach Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Hallå allihopa är det nån här som gillar eller prenumererar på Shonen Jump?? mina favvo serier är Shaman King Yu-Gi-Oh och Naruto (Sandland är inte min stil) :gitarr: Jag prenumererar på det och jag håller med om att sandland e dålig, resten e SKIT BRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 (redigerat) Bleach är asball, handlar om Ichigo som "plötsligt" blir en Deathgod. Alla Deathgods har ett mål, att få bort alla "Hollows" (eller nåt sånt) från världen. Fast man vet liksom inte helt om Ichigo tar sitt jobb helt på allvar. Hans mor dog när han var 6 ,nåt sånt, år gammal. Det hindrar honom från att tänka klart. Längtar tills den kommer!!! :gitarr: Hoppas det inte tar För lång tid... Redigerat 22 April 2005 av Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Har ni märkt att det står shonen jumps Yu-gi-oh på korten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Men det är inte svenska shonen jump det står för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.