Th3 Sh@dow Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 nej...först jason sen krueger....krueger är mest fjantig...jason han går rak på och mördar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Michael Myers, Freddy Krueger och Jason skulle man inte vilja möta i en mörk gränd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Filmen har inte kommit än men spelet har kommit. Då filmen kommer så är nog Nemesis (även fast han inte är en männsiska) min favorit mördare. Men just nu så kommer jag inte på någon... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 fast min kanske är Psyco i Hanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Nu har jag kommit på någon... Hannibal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 1.Michael Myers 2.Jason Voorhees 3.De olika mördarna i Scream fimerna 4.Freddy Krueger 5.Leatherface i Motorsågsmassakern 6.Mig själv (Asså Yousif) mina skott i fotboll och bandy e som en köttkniv i köket...=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag har inte tid att kolla på filmer när man kan sitta vid datan så jag vet ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Michael Myers, Freddy Krueger och Jason skulle man inte vilja möta i en mörk gränd.. freddy KAN man inte möta i en gränd.......Kills in dreams Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jag tycker inte skräck filmer är bra men jag har sett en. 1. Jag tycker att scream är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag har bara sett screm och sjätte sinnet.Sjätte Sinnet handlar om en pojke som kan se döda människor.Så den är inte så läskig eller vad man ska säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Min Lista 1.Jason Voorhees 2.Freddy Krueger 3.Michael Myers 4.LeatherFace 5.Scream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Jason X) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.