zuper_tails Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) är det någon som vet hur man får text på en avatar? :blink: sen vill jag gärna göra !EN! avatar till den som svarar först (ifall hon eller han vill det) :) :zzz: Redigerat 14 Januari 2005 av zuper_tails Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 men asså, man behöver bara paint om man ska göra text -.-;;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 men asså, man behöver bara paint om man ska göra text -.-;;; På paint måste man ha vitt bakom texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 nepp, man kan ändra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zuper_tails Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 lakris!vill du ha en avatar av mig? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zuper_tails Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 (redigerat) förlåt för dubbelt inlägg.denna är till lakris :student:jag kunde inte göra om den . Redigerat 15 Januari 2005 av zuper_tails Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 man kan väl skirva på bilder i piant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.