Xade Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 (redigerat) Därför att de inte ens borde vara här, det är ett kristet land. inga muslimer! Fuel, du är nu också en av mina favoriter Lista på de som ska ut i viktighets orning 1. Homosexuella 2. Kommunister 3. Muslimer 4. Feminister 5. Övriga icke svenska religioner Redigerat 11 Februari 2005 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Ett kristen land? Endast 45% säger sej vara kristna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 På senare tid har ju massvis lämnat svenska kyrkan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag kommer lämna kyrkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Därför att de inte ens borde vara här, det är ett kristet land. inga muslimer! Fuel, du är nu också en av mina favoriter Lista på de som ska ut i viktighets orning 1. Homosexuella 2. Kommunister 3. Muslimer 4. Feminister 5. Övriga icke svenska religioner även om jag brukar hålla med dej så måste jag bråka lite..... övriga icke svenska relegioner innefattar bla: Engelsmän(dom är Anglikaner) italienare( katoliker) ryssar(ortodoxa)+ många till sverige är luteranskt tex som tyskland. och jag tyckern nog att kommunisterna ska stå överst på listan...... sverige skulle fo befolknings brist om alla dessa grupper slängdes ut, och det skulle leda till pengabrist som leder till inflation som leder till inbördes krig och vi skulle få flytta.... (till usa kanske ? :P = Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Därför att de inte ens borde vara här, det är ett kristet land. inga muslimer! Fuel, du är nu också en av mina favoriter Lista på de som ska ut i viktighets orning 1. Homosexuella 2. Kommunister 3. Muslimer 4. Feminister 5. Övriga icke svenska religioner Så ni vill slänga ut folk som inte delar er uppfattning? Och ni ska kalla er demokrater... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Därför att de inte ens borde vara här, det är ett kristet land. inga muslimer! Fuel, du är nu också en av mina favoriter Lista på de som ska ut i viktighets orning 1. Homosexuella 2. Kommunister 3. Muslimer 4. Feminister 5. Övriga icke svenska religioner ryssland är rysk-ortodoxa Z_Zför det finns grekisk-ortodoxa också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Bara för att vissa inte är kristna behöver det inte betyda att vi ska ha moskeer i landet. Burn 'em! Om de vill utöva sin religion borde de stanna i sitt eget land och inte komma till Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Bara för att vissa inte är kristna behöver det inte betyda att vi ska ha moskeer i landet. Burn 'em! Om de vill utöva sin religion borde de stanna i sitt eget land och inte komma till Sverige! Dom åker ju inte hit för att "Uh, kom. Let's go to Sweeden! Just for fun!" Många muslimer har kommit hit för att de har blivit fördrivna från Bosnien Herzegovina av Serberna. Läs på, patriotidiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 sverigedemokrat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 sverigedemokrat!! Tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Vem bryr sig om de blir fördriva, våger de inte slåss? Jo de kommer till Sverige för att de vet att de kommer in plus att de vet att de får det bra här. Vi "älskar" ju att vara ett mångkriminel.... kulturellt land. Sverigedemokraterna är grymt bra ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.