Hoppa till innehåll

Wrestlíng


Zonix
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jgah r nu en andra favorit och det är Jhon Cena och den bäste är ju såklart Rey mysterio dom sämsta är Ric flair och Snitzki snitzki är ju sjuk i huvudet han skadar folk hela tiden.

 

Var det nån som såg när JBL och kur angle och doms gubbar Skadade Big show?

 

Jag såg när dom skadade Big show.f*n vad jag hatar JBL och kurt angel

 

Undrar om inte big show har ett Eget team ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jgah r nu en andra favorit och det är Jhon Cena och den bäste är ju såklart Rey mysterio dom sämsta är Ric flair och Snitzki snitzki är ju sjuk i huvudet han skadar folk hela tiden.

 

Var det nån som såg när JBL och kur angle och doms gubbar Skadade Big show?

 

Jag såg när dom skadade Big show.f*n vad jag hatar JBL och kurt angel

 

Undrar om inte big show har ett Eget team ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JBL och Kurt anlgle tror att dom är nåt först är dom varandra och sedan går dom alla på big show men dom är ju så fega att flera stycken ska gå på samntidigt fört gich Lhuter och Regins sen dom två bröderna och sen går alla på man Kurt och JBL går ju alldrig på själva dom är för FEGA när JBL slog med sotlen då hörde man ordenligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JBL och Kurt anlgle tror att dom är nåt först är dom varandra och sedan går dom alla på big show men dom är ju så fega att flera stycken ska gå på samntidigt fört gich Lhuter och Regins sen dom två bröderna och sen går alla på man Kurt och JBL går ju alldrig på själva dom är för FEGA när JBL slog med sotlen då hörde man ordenligt

 

 

Big show Ska ju möta JBL i no way out 20 febuari

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

dem får ju sår/ärr seen...

 

Misstag händer...de kanske felbedömer avstånden och råkar träffa ett riktigt slag lite då och då. Väldigt sällsynt eftersom hela matchen är koreograferad och övas in noggrant.

 

Wrestling hade varit underhållande om det hade varit "på riktigt" istället för en teater.

 

Vill du se hur riktiga sår/ärr ser ut: K1 och Ultimate Fighting där det knappt finns regler.

Knockout är det enda som räknas ungefär (sparkar och headbutts tillåtna).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...