Zonix Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Royal Rumble e en stor Pay Per Wiew man betalar sen ser man Batista vann mot john cena i Royal Rumble matchen 15 snubbar från smackdown och 15 från raw.. Batista ska möta Triple H (suger) på Wrestlemania 21.. EUGENE ROCKAR FETT FETT MED SVETT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 1.Big Show 2.Eddie Guererro 3.John Cena 4.Rey Mysterio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jgah r nu en andra favorit och det är Jhon Cena och den bäste är ju såklart Rey mysterio dom sämsta är Ric flair och Snitzki snitzki är ju sjuk i huvudet han skadar folk hela tiden. Var det nån som såg när JBL och kur angle och doms gubbar Skadade Big show? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 JBL=Sämst Kurt Angel=Sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jgah r nu en andra favorit och det är Jhon Cena och den bäste är ju såklart Rey mysterio dom sämsta är Ric flair och Snitzki snitzki är ju sjuk i huvudet han skadar folk hela tiden. Var det nån som såg när JBL och kur angle och doms gubbar Skadade Big show? Jag såg när dom skadade Big show.f*n vad jag hatar JBL och kurt angel Undrar om inte big show har ett Eget team ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jgah r nu en andra favorit och det är Jhon Cena och den bäste är ju såklart Rey mysterio dom sämsta är Ric flair och Snitzki snitzki är ju sjuk i huvudet han skadar folk hela tiden. Var det nån som såg när JBL och kur angle och doms gubbar Skadade Big show? Jag såg när dom skadade Big show.f*n vad jag hatar JBL och kurt angel Undrar om inte big show har ett Eget team ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 JBL och Kurt anlgle tror att dom är nåt först är dom varandra och sedan går dom alla på big show men dom är ju så fega att flera stycken ska gå på samntidigt fört gich Lhuter och Regins sen dom två bröderna och sen går alla på man Kurt och JBL går ju alldrig på själva dom är för FEGA när JBL slog med sotlen då hörde man ordenligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Bästa: Ray Mysterio Roligaste: Big Show Fulaste: Karlito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 JBL och Kurt anlgle tror att dom är nåt först är dom varandra och sedan går dom alla på big show men dom är ju så fega att flera stycken ska gå på samntidigt fört gich Lhuter och Regins sen dom två bröderna och sen går alla på man Kurt och JBL går ju alldrig på själva dom är för FEGA när JBL slog med sotlen då hörde man ordenligt Big show Ska ju möta JBL i no way out 20 febuari Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 dem får ju sår/ärr seen... Misstag händer...de kanske felbedömer avstånden och råkar träffa ett riktigt slag lite då och då. Väldigt sällsynt eftersom hela matchen är koreograferad och övas in noggrant. Wrestling hade varit underhållande om det hade varit "på riktigt" istället för en teater. Vill du se hur riktiga sår/ärr ser ut: K1 och Ultimate Fighting där det knappt finns regler. Knockout är det enda som räknas ungefär (sparkar och headbutts tillåtna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Det händer ju kanksa ofta att dom skadar sig, men som jokinen sa att dom gör av misstag. Men gör dom upp vem som vinner? Rey mysterio äger 619 äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Allting KAN dom inte fejka! Te.x gör det väl ändå ont när man flyger rakt in i ett bord? Eller får huvudet i en ståltrappa? Aja, mina favvos är Rey Mysterio och Eddie Guerrero. Sen hatar jag Kurt Angle och Fat show (applåder, någon?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.