Trasheye Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 (redigerat) ett bra råd......köp alldrig ett falskt minnes kort som joytech.....mina sparade filer på det kort et har försvunnit två gånger......så jag måste köpa ett orginal..... Redigerat 15 Januari 2005 av son-goten master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Hur vet man att det är falskt. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 ett bra råd......köp alldrig ett falskt minnes kort som joytech.....mina sparade filer på det kort et har försvunnit två gånger......så jag måste köpa ett orginal..... hände samma för mig köp aldrig joytech bara nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 mitt falska hade mindre block än vad dom skrev på det :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Det är inte falskt, det är antagligen sämre kvalité. Själv köper jag bara minneskort från nintendo så jag inte råkar ut för just detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 joytech,s minneskort är dåliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 varfö köper ni de då??? ;) (om de e fö att de e billiga så finns de minneskort från nintendo till 99 kr.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Min kompis blev också av med sina sparade spel tack vare joytech Jag sörjer dig Songotenmaster :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(proffset) Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag fick ice beam på MP och så försvann min sparfil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 (redigerat) Jag var på näst sista uppdraget på Rebel Strike o självklart försvinner sparfilen! Joytech är som ps2 , skit! Redigerat 15 Januari 2005 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag har ett minneskort från Game. Det funkar lika bra som ett vanligt fast billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Mitt minneskort heter Logic3..Vet nån om den e falsk eller dålig? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg